Gå til innhold

Har dere et godt tips til våtservietter som ikke gir hudirritasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tittet litt på mange forskj.typer,men er litt usikker på om det er mye humbug av de...

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt anbefalt coop sine og har tenkt å bruke disse i stelleveska.

De har ingen allergifremkallende stoffer, og heller ikke hormonforstyrrende!

Skrevet

Takk så mye,ma-ria#Fødeklar#.

=)

Skrevet

Ja, bruker de her i huset oxo! Mange "bedre" merker skummer å sånt...huff...nei...Jeg og anbefaler Coop sine :)

Skrevet

Helt enig Coop's xp er best og billigst

Skrevet

sjekk testen på tv2hjelperdeg sine nettsider.. det testet mange ulike babyprodukter :-)

Skrevet

ENIG. De bke også best i test. Coop, billig og bra!

Skrevet

Vi har ikke brukt våtservietter i særlig grad med vår første. Syntes han ble veldig lett rød av det. I steden bruker vi Mesoft kompresser (10x10 cm), som vi kjøper på apoteket. De er uten parfyme, og er supermyke. Så disse klutene med rent vann er det eneste vi virkelig ahr vært fornøyd med. De er og supre til å pusse nesen med når de blir større, for da blir de ikke sår rundt nesen heller.

Skrevet

Har hatt det i stelleveska til førstefrøken, men hun blir så sår allerede etter et par-tre stell med det... uansett type. Så nå bruker vi engangskluter eller mesoftkompresser med vann og olje, og da går det så meget bedre. Da blir det nok ikke våtservietter på denne her i det hele tatt tenker jeg (annet enn helt sporadisk kanskje). Våtservitetter er forresten helt fabelaktig til å fjerne maling og beis med, så vi har det i hus, altså. Men ikke til barn, bare voksne skitne hender...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...