m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei! Min sønn er nå 15 mnd så det er kanskje for seint, men tenker på å kjøpe ett så jeg har til barn nr2. Hvor kjøper dere sjal? Hvor langt burde jeg kjøpe? vet de kan bæres fra de er født. Men hvor gamle kan de være? Er det bare så lenge vi orker selv??? Takker og bukker for svar! :-)
Bubba75 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Vi kjøpte på Babyslynga som det er link til på høyre side her. Fikk egentlig aldri til å bruke den jeg. Først var vesla for liten følte jeg. Hun ble helt borte inni der. Og plutselig en dag var hun så stor at jeg ikke orka bære henne slik mer.
-Petrine- Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Bæring i sjal er så fint :-) Bærer min jente på 22 måneder i sjal, mei tai og slynge, men har bært henne slik siden hun var født. Kan jo hende din gutt på 15 måneder synes det er topp, selv om det er nytt for han. Jeg vil anbefale deg å registre deg på www.tettinntil.com Gå inn på forum, her finner du masse tips om bæring av barn. Lykke til, obs! Man kan bli hekta av bæredilla
Sassy. Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Ser du har fått noen linker. Men legger til at jeg har mei tai,og den kjøpte jeg ikke før snuppa var nesten 12 måneder,og har absolutt ikke angret. Den kan jeg bære henne på ryggen også,og da er det lettere å feks gjøre husarbeid (vesla vil bli bært mye). Har også ei venninne som fremdeles bærer på jenta si som er 3 år,mens hun triller minsten i vogna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå