kul mage Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 De siste to dagene har jeg kjent stikkinger langt nede i bekkenet, sånn type "inni" der. Det er nesten litt sånn som elektrisk støt. Jeg innbiller meg at det er fordi babyen "borer" seg nedover. av og til kommer smertene samtidig med at hun sparker i fra, men oftest kommer de av seg selv. Har bittelitt menssmerter, men ikke påfallende mange kynnere. Har kjent disse innvendige smertene litt tidligere i svangerskapet også, men ikke så hyppig som nå. Var i byen i ettermiddag, og etter å ha ruslet litt rundt kom det så hyppig at det var ekkelt å gå. Har også hatt uvanlig mye utflod i ettermiddag (ble mye detaljer her nå , men det kan jo bare være tilfeldig at det sammenfaller. Er 35+5 i dag. noen flere som har hatt slike typer smerter? Nå har jeg sitter rolig noen timer, så smertene har avtatt, men kommer litt innimellom.
MammaTilNick Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 jeg har hatt litt av den stikkingen du snakker om, men har ikke peiling på hva det kan være
Fire småtroll Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Opplever akkurat det samme, særlig hvis jeg er mye på beina, innbiller meg det er nedpresset og begynnede modning som gjør det.. Er ikke ille plaget enda, men regner med det blir værre, det gjorde det de to forrige gangene.
Gårdsspire Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 opplevd det samme. noen sier det er modning.
kul mage Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Takk for svar! Så antakelig er dette noe jeg skal være glad for? Føler jo også ellers at alt er i rute. Skal til legen på kontroll på mandag. Kanskje jeg skal be henne om å sjekke om modning da? Begynner å glede meg til å gå ut i permisjon nå. Er ikke så kult å være på jobb med ubehag både her og der...
vi har 2 gullonga Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 min jordmor sier det er barnets hode som kommer borti nervene. det blir det stikkinger og ilinger i underlivet.. men hun sa også at det var en kombinasjon med at barnets hode hadde festet seg, og trykkte seg nedover. hadde lite si ifh til om fødsel skulle starte tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå