2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 E d någen så vett ka så e forsjellane mudlå carena easy å carena lieback max?? Me sga t syden å vil ha ei lettare å mindre vågn;) Kan legga ner ryggen på begge?! Lettare forvirra:p
Bølle&Frøet Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Du kan legge ned ryggen helt ned på begge to. Vet ikke hva som er den store forskellen ved de. Har Easy selv, og er kjeme fornøyd med den. 899,- på Olsen.
august igjen Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Lieback lux blir mindre sammenslått, mer som en paraplytrille mens easy blir "firkantet". Tror begge kan legges helt ned, men lux har 5 stillinger mens easy vel har 3. Så har easy koppholder på håndtaket. Tror de er like tunge (9 kg). Andre forskjeller vet jeg ikke. Vi har selv lux som vi skal ha med til syden. Har prøvd den på helgetur, fungerte kjempebra, og lillemann sov godt. Forøvrig er venninna mi fornøyd med easy. Jeg tror kanskje den største forskjellen er når vognene er slått sammen.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Vet ikke forskjellen, men vi har Carena Easy og er super fornøyde. Den er lett å legge sammen og lett og bære med seg.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Carena easy har 4 innstillinger....
Har byttet nick ! Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Vet ikke svaret på spm ditt, men må også slenge meg på anbefalingen av Carena Easy! Kjempegod trille
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2007 D står lieback max i annonså? Men e d den sama så lux? Ellers takk for svar=) Å du så skreiv norsk? Ehm ja, vil du heller ha d på kinesisk??;p
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2007 hehe..takk;) Men bler an liden då du har slått u samen? For me har bare sånn vanlige bil..ein audi a4, så harkje stora bagasjeromme.. Har quinny freestyle 3xl nå, å eg må av me framjule kvar gong eg sga ha vågnå i bilen...stress:P
Anonym8579 Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Vet ikke helt hva foskjellen er, men vi har Lieback lux og er kjempefornøyd. Lett å legge sammen og løfte inn i bilen med en hånd. Tar LITEN plass og er kjempegod å trille rundt på. Kan legges nesten helt ned og har 5 stillinger i ryggen.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2007 Hmm,trur mesten eg må ta mg ein bytur imårå å sjekka di ud;)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 Carena Easy blir liten ja. I dag hadde jeg både en simo kombivogn (uten bærebaggen da) og carenaen i bagasjerommet på en vanlig bil. Når vi skal en kjapp tur i butikken ol så tar vi carenaen. Kan slå den opp og igjen med 1 hånd:-)
Anonym8579 Skrevet 18. april 2007 #14 Skrevet 18. april 2007 Ser jo ut som om de er ganske like disse vognene, så hvis det at den er liten er viktig ville jeg gått for den som ble minst sammenslått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå