CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Har bestilt Red Raspberry Leaves fra Solaray på Urteapoteket.no På etiketten står det: As a dietary supplement, take two or three capsules two times a day with meals or a glass of water. Syns det hørtes mye ut jeg.. Skal man virkelig ta så mange?
Gårdsspire Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 uansett så skal ikke slike ting tas før du er i uke 36. hvis ikke kan du føde for tidlig, og da blir du jo liggende på syke huset frem til termin uansett.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg har ikke tenkt å begynne å ta de ennå, så ikke noe problem der! Bare lurte jeg.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Tror det er riktig dosering. De kan ikke føre til at du føder for tidlig, men det er anbefalt å ikke begynne med dem før de to siste mnd av svangerskapet, det står iallefall det i boka jeg fikk på helsekosten..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Ok. Ville bare sjekke! Syntes det kanskje hørtes litt mye ut, så vil være sikker! Vil ikke ta for mye heller. Jeg er 31 uker idag, så kan jo begynne snart da! Venter nok et par uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå