Gå til innhold

utover navel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kansje litt dumt spørsmål:) hehe.. men satt å diskuterte dette m noen venninner i lunsjen i dag.

får alle gravide utovernavel? isåfall når? og hvorfor?

hehe.. ikke akkuratt en bekymring jeg har. synes d bare er litt morsomt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei alle får ikke utover navle,jeg har aldrig hatt det jeg i hvertfall,kommer ann på hvordan navlen er klippet om den popper ut eller ikke.

Skrevet

Tror de fleste får utover navel. Jeg er i uke 26 nå og begynner så smått å se at navlen går litt utover. Dette er mitt fjerde svangerskap og alle gangene har jeg hatt utover navle. Ser det veldig godt når du har en trang t-shirt på. Syntes at det er bare søtt jeg. Vi skal jo strutte litt nå.

Skrevet

Jeg fikk aldri det sist, og har ikke det saa langt denne gang iallefall (uke 28), saa alle faar det ikke.

Skrevet

Alle får det jo som sagt ikke - men mange :)

Jeg ser ingen tegn til at den kommer til å poppe ordentlig ut. Men den har ikke vrengt seg. Svigerinna mi fikk utovernavle i 19. uke, min er stadig en grop. Så. Individuelt.

Jeg har nesten litt lyst på det. Synes det ser litt sjarmerende ut :P

Skrevet

Jeg fikk ikke sist :o)

Skrevet

Nei, alle får ikke det.

Jeg hadde ikke det sist, og har ikke fått det ennå i alle fall (er uke 24 nå).

Skrevet

jeg har egentlig kjempedyp navle. den begynte å bevege seg litt utover veldig tidlig. husker jeg reagerte på at navlen var litt rar før jeg visste jeg var gravid. er nå i uke 25 og den står godt ut.

Skrevet

Jeg har også dyp navle, men husker at jeg hadde utovernavle da jeg var liten frem til ca 10 år gammel. Forrige svangerskap fikk jeg utovernavle de siste 10 dagene før fødsel. Da satte jeg en stor tape over, for det tok seg litt bedre ut med tynne sommerkjoler over da....

Litt jålete men.....:)

Skrevet

Hadde ikke det forrige svangerskap - navlen min ble bare helt flat;o) Denne gangen poppet navlen ut med en gang jeg fikk mage. Men jeg har ikke en sånn innover-navle til vanlig da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...