*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Gutten vår lå ann til å bli ca 4 kg ved fødsel, Puhhh kan tro jeg ble litt letta for at han ikke kom til å bli 5 kg liksom. Men jeg hadde utrolig mye fostervann, legen snakket om at grensa lå på 25, og jeg hadde 22. Så jeg skal inn på en ny UL om 2 uker for å sjekke hvordan det ligger ann da. Hvis det viste seg at det da var veldig mye kunne det bli snakk om "tapping av fostervann" herregud det har jeg aldri hørt om.Har noen av dere? Så jeg håper det ikke blir noe mer! Han sa også at mye fostervann, kunne bety at babyen kom til å komme litt før. Så jeg kommer nok helt sikkert til å bli fulgt opp rimelig bra fremover tenker jeg, og det er jo fint. Ellers var gutten vår helt perfekt, og hadde det bra, og det er jo det viktigste Takk til alle dere som ønska meg lykke til i dag....
charles Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Så bra at alt er bra med lille -gutt ! Jeg har hørt om tapping av fostervann, har også høre om en som måtte tappe flere ganger.Det gikk fint , men var vel litt pes. Håper du slipper dette. LYKKE TIL !!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Ja jeg får håpe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå