Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei, Jeg og min samboer har vært gjennom et svangerskap og nå er vår sønn litt over 6 måneder og vi har hatt lite eller ingen sex det siste året. Vi har prøvd noen ganger, men samboeren min får veldig vondt når jeg skal inn i henne (til orientering er jeg en mann). Dette er veldig frustrerende både for henne og meg. Jeg er klar for sex og har veldig lyst på hun. Hun sier hun har lyst hun også, men får så vondt at det rett og slett ikke funker. Dette har nå vart i over 6 måneder etter fødselen og de siste 6 månedene i svarngerskapet og begynner å bli ganske frustrerende. Jeg føler jeg/vi har prøvd alt for at ting skal bli bra. Være avvisende, gi omsorg, bruke glidemiddel, se på erotisk film osv. osv. osv. osv. Flere i samme situasjon? Begynner nå å bli redd for at vi aldri får et "normalt" sexliv igjen. Sex er jo tross alt en veldig viktig del av et forhold.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Viss jeg hadde vært hun, så hadde jeg tatt meg en tur til gyno og tatt en titt. Kansje det kan fikses
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Enig... Dere må finne ut om det er noe FYSISK galt med henne. Om ikke, må hun bare til pokker se å jobbe med seg selv. Oppsøke profesjonell hjelp eller gå litt i seg selv. Herregud, hvilken person er det som holder ut ett år uten sex da? Syns faktisk synd på deg....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Må dere ha samleie da? Kan jo være at hun ikke greier å slappe av og at det av den grunn er vondt. Hva med å ha oralsex eller bare bruke hendene? Kan jo hende hun bare trenger å bli trygg på at det er fullt mulig å nyte sex etter å ha vært gjennom et svangerskap og fødsel.
bareMariann Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Hei HI.. Jeg hadde også et år uten sex i forbindelse med mitt andre svangerskap, dette pga bekkenløsning. Hadde veldig lyst, men det gikk rett og slett ikke pga smertene. Men det slapp taket ca seks måneder etter fødselen heldigvis.. Dere kan vel uansett gi hverandre oralsex eller bruke hender til det går over eller dere finner ut av problemet? Hun sier jo hun har lyst.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Altså, det er ganske normalt å ikke ha noen voldsom sexlyst under svangerskap og amming. Det er jo trist for dere at hun har fått begge deler på en måte, men sånn er det. Ja, sex er viktig, men hvis dere skal være sammen resten av livet er det tross alt snakk om en marginal periode. Jeg hadde store problemer med å komme i gang med sexlivet etter begge mine fødsler, fordi jeg var tørr, og fikk vondt, og hodet mitt var fokusert på det nye lille barnet som sov ikke langt unna oss. Og det er noe unaturlig over å ha sex når man har bildet av en liten baby i hodet nesten hele tiden. Sånn er noen kvinner, jeg tror det henger igjen fra den tiden da det å få fø opp et barn ikke var noen selvfølge, og at kroppen helst ikke skulle ha lyst på noe som kunne føre til at man faktisk ble nødt til å forsøke å fø opp enda et like etter det forrige. Jeg ser at det ikke egentlig er hi jeg er provosert over, men noen av amøbesvarene over her. Det er kanskje litt synd på det, men samboeren din gjør ingenting feil, eller burde ikke gå i seg selv for å bli normal. Man blir seg selv igjen på de fleste områder, men et halvt år etter fødselen er faktisk ikke så veldig lenge. Smør det med tålmodighet og ikke mas. Det kommer når det kommer!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Oi! Et år! Det var lenge. Kanskje det er både fysisk og psykiske problemer. Eller har noe glemt noe inni henne (bandasje?) Søk profesjonell hjelp av alle slag dere trenger for å få fart på knullingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå