mille80 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Men det ser ut som babyen lar vente på seg....Ingen tegn til fødsel her i gården:) Men nå ble hvertfal bagen klar da, står og blomstrer på gulvet her:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Min bag står tom på gulvet...:-) 5.dager til termin, føler jeg ennå har tid på meg... får håpe din blir brukt VELDIG SNART;-)
emi4 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Tenker meg du er ganske spent nå ja.. kan skje noe når som helst no.. må vertfall ha masse lykke til.. vet du hva du skal få... jente/gutt
mille80 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Takk for det begge to:) og takk det samme:) Vi vet ikke om det er gutt eller jente nei, så det blir en stor overraskelse:) Selv føler jeg veldig for gutt, mens de fleste andre tror jeg får jente:)
cizeta Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Pakket bagèn min for mange uker siden (39+5 idag), og har gått å plukket ut litt forskjellig som jeg har trengt, så nå har jeg null oversikt og må til å se over den igjen. Ikke så lurt å pakke for tidlig heller :-) Så du gjorde lurt i å ikke pakke før idag. Lykke til med fødsel :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Ønsker deg lykke til.Håper det skjer noe snart!
Mirakelungen Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Ja du var i vertfall ikke for sent ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå