Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 må si i grue meg til den dagen i får det...nå som i e gravid...tenke så mye på at jeg som ny sjåfør ska kjøre alene osv...tenker på små kræsj ol og at andre kanskje kjøre inni meg... tenke på ho lille inni me...e så redd for at det ska skje nokka når i kjøre... har ikkje fått lappen enda da... men blir vel snart vis i klare oppkjøringa.-..
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei!! Nå er vi to Jeg har fåt oppkjøringsdato, men må øve litt mer på bykjøring, hehe. Det gjelder vel bare å ta det rolig og kjøre på steder der en er godt kjent. Det kommer hvertfall jeg til å gjøre. Men det er litt skummelt å tenke på det ja..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 jeg har ikke begynt ennå.. tenkte å bruke ferie pengene mine på det.. termin i okt..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 har langtur å øve pittelitt på bykjøring,,,hadde dato 30 april,men blir en uke senere ca pga sprengt personell..hehe...det betyr at de har alt for mye å gjøre :-)
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 jeg begynte, men bekkenløsninga gjør at jeg ikke kan fortsette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå