Gå til innhold

Mulig nytt medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte innom å titter hos dere. Meg og samboeren sliter skikkelig og har vel gjort det lenge. Vi har to barn på 2 og 4 år. Det er ingen kjærlighet mellom oss, jeg er glad i han, men orker ikke å ha han nær. Vi har ikke noe sexliv. Vi vurderer å gå i terapi, men er litt vanskelig å ta steget. Huff alt er så vanskelig. Vi vet rett og slett ikke hva vi vil, men vi vet at vi ikke kan fortsette slik vi gjør nå.

Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget mitt. Er livredd for å bli alene. Redd for at han vil ha delt foreldrerett, begge barna er veldig knyttet til meg. Åhhh, noen råd eller trøst å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt familievernkontoret og fått prata med noen alene! Du får det. Der kan du få lette hjertet ditt, få noen perspektiver på situasjonen...Kanskje kan det være nok til å gå videre sammen, hvem vet.

Skrevet

Tusen takk for raskt svar! Jeg trodde ikke at man kunne dra alene til familievernkontoret. Hm, jeg vet jeg må, men er dårlig til å øse ut om min siuasjon og hvordan jeg har det.

Takk for godt råd! Skal prøve å mobilisere mot til å ringe!

HI (som føler seg litt feig og dum som anonym, derfor signerer jeg herved..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...