emi4 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 er anregangsfødende og og sitter igjen med dårlige erfaringer fra ammingen...måtte gi meg ganske tidlig og ble ganske deprimert pga dette.. ønsker veldig gjerne å klare å amme denne gangen.. noen som har gode ammeråd og råd om hvordan jeg kan forberede meg.. herding av brystvorter osv...
Gårdsspire Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 hør med jodmoren din etter ammeboken, den deles ut gratis til alle gravide. den er kjempe flott. lest den 2 ganger + at jeg har lagt den i sykehus bagen..
emi4 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 tusen takk.. har aldri hørt om ammeboken, det skal jeg gjøre ved neste kontroll.. takk for svar
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Vil anbefale deg å gå inn på ammedebatten på DinBaby... Der er det flere som kan veldig mye om dette. Har samme problem som deg og har spurt om en del rundt amming og får masse gode råd... Lykke til=))
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Les, les og les! Det hjelper veldig bra! Mamma for første gang av Fro Nylander er nyttig også for flergangsmammaer, og super om amming! Og så har du denne boka på nett: http://www.sst.dk/publ/Publ2003/Vellykket_amning.pdf Amming fra A til Å på www.ammehjelpen.no er bra, og ammedebatten på dinbaby er også fin! Der er det flere ammehjelpere innom (Blomman og Expat er aktive, jeg prøver, og det er stadig flere som jeg ikke husker hvem er som er der inne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå