Gå til innhold

Planlegger babyen garderobe; trenger tips:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har begynt å shoppe litt deilige klær til lille pia mi. Hun kommer hvis alt går etter planen 27. september. Har kjøpt en hvit fleecedress/pose på HM, den er ganske tykk. Jeg tok den i str 56.

Tror dere det blir for tidlig å bruke en så tykk dress så tidlig på høsten?

Skjønner jo at man ikke kan vite hvor kaldt det blir da men..:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg tror jeg ville kjøpt en sånn type dress en str større. Men jeg har ikke barn fra før så jeg har egentlig ikke noe erfaring. Sikkert andre som kan gi bedre "instrukser" :)

Jeg kjenner flere (meg selv inklusive) som blei født direkte inn i en størrelse 56

Er ikke str 62 3 mndr?

Jeg kommer til å kjøpe mer baseting enn "pynteting" i starten. Ser jo at andre ofte får mye klær til den nyfødte og så dabber det jo raskt av ... ;)

Trenger jeg mer enn jeg får så kjøper jeg mer når jeg veit om det er gutt eller jente ;)

Skrevet

Hei! Hvis det er den samme som jeg har sett på HM så er den kjempesøt, tenker å kjøpe den jeg og, får i månedskiftet september/oktober.

Men jeg tror jeg og ville kjøpt den litt større, ihvertfall str. 68. De vokser jo med turbofart! Gjør jo ingenting at armene er litt lange, da slipper man å dra på votter på de bittesmå fingrene hvis man skal ut i bilen eller noe.

Jeg kjøpte desverre mange klær for små til første sønnen min, rakk jo nesten ikke å bruke dem.

• 3 uker senere...
Skrevet

hei : )

du får sikkert brukt den i oktober.. babyer skal jo i allefall ikke fryse! den hørtes veldig gog ut,er som regel litt surt på høsten... syntes det er vanskerlig å finne ut hvor mye man skal kjøpe av hver str jeg...?

Skrevet

jeg tenkte også jeg skulle kjøpe en slik en:) hihi---

Men så på str 62/68, greit at den har litt plass, så får den evnt være litt stor i begynnelsen:)

HI vi har forresten SAMME termin:))) 27 september:))

• 2 uker senere...
Skrevet

slenger meg bare på med en "jeg har også termin 27,september" arti :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...