ma_ma Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Sønnen minslutta med smukk for et par måneder siden, og har siden da gnagd på alt mulig. Det er mest på ettermiddagen, kveld. Jeg var sikker på at han hadde fått alle tennene, men det minner veldig om den perioden hvor han fikk tenner (var tidlig ute) Er det noe som heter 2 års jeksler?
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Min er 2 år og 3 mnd. Har såvidt kommet en jeksel til syne nå.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Vi holder også på med 2 års jeksler,ser en liten tann.Tror ho plages, er en del urolig.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 min lillemann får de, nå, er 2 år 5mnd, litt sein kanskje... men sliter med dem, har siden jul ikke sovet en natt igjennom:-( litt slitsomt
MomInUSA Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 gutten min er 2+4m og har faatt 2 aars jekslene naa - han har drevet og tydg og gnagd paa alt mulig is de siste maanedene - saa kjenner igjen det ja. 2 aars jekslene er ikke melketenner - riktig eller tar jeg feil? Noen som vet?
Gjest Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jeg har også nettopp oppdaget at sønnen min holder på å få to jeksler bak i munnen oppe. Visste ikke at det var noe som heter 2-års jeksler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå