Gå til innhold

Vogn til 1 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn har du til din 1 åring, og er du fornøyd? Tenkte på å kjøpe ny vogn, gjerne en lett og liten en som ikke svinger sine egne veier. Og en som ikke RUSTER. Nå har vi en Simo vogn som ruster som fy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har emmaljunga scooter til min veslegutt.

 

den er liten, lett og stabil. Ikke full liggestilling da, men nesten;)

Skrevet

har også emmaljunga scooter til jenat mi.

 

Kjempe fornøyd meg den. kjempe god og trille tur med.

det at det ikke er full ligge stilling syntes jeg var helt greit. da ser hu på biler osv når vi går tur og øynene glir igjen når hu er trøtt nok.

 

jeg ambefaller den.

Skrevet

Har TFK Joggster Twist til lillegutt på 12 mnd, og den har så stor sittedel at den enda er for stor til han. Det jeg vil med det er at den er verdt å kjøpe til større barn siden den er så romslig at det nesten ikke er mulig å vokse ifra den.

I tilegg er den lett og blir liten sammenlagt, knallgod å trille og lun og stødig.

 

Skrevet

Jeg har oth urban jungle, beste vognen jeg har trillet og superlett å legge sammen, tar litt plass, ser kul ut og verdens beste elsker den! Sover godt, sitter godt og koser seg virkelig på tur nå:)

Skrevet

mente tar liten plass.... he-he, litt plass ble akkurat omvendt:)

Skrevet

jeg har også emmaljunga scooter. anbefaler den virkelig! helt super vogn. med unntak av at handlekurven er liten og selene litt store...

Skrevet

Vi og har Simo kombi fra før av, men synes sportsvogna er så tung og ha med seg rundt. Vi ville ha en lett vogn som ikke var altfor dyr, som kunne legges lett sammen. Endte opp med å kjøpe carena easy. Det er en blanding av sportsvogn og trille. Synes vi fikk veldig mye for pengene, selv om ikke akkurat vogna er en vogn du går lange turer med. Vogna kostet 899 kr. Den er ganske stor og kan brukes til barnet er 4 år, har god plass til varer under, kan legges helt ned i liggestilling, har 5 punkt sele, legges lett sammen med en hånd, har skygge og oppbevaring av kopper o.l ved håndtaket på vogna. I tillegg fikk vi med et vogntrekk til å ha over beina i prisen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...