J. Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hva er best? Nan ell Collett? Bruker litt mme på kvelden i tillegg til mm. Har brukt collett frem til nå, men prinsen har en del luft i magen. Lurer på om kanskje nan er bedre! Noen med erfaring?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Prøv å bytt flaske først. Kan du de forskjellige metodene for å få babyen til å rape?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Hold kjeft a Riga, selvsagt vet hun hvordan hun skal rape ungen sin!
J. Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Bruker avent sine flasker, er ikke de ganske bra da? Trodde ikke de fikk i seg så mye luft av de flaskene jeg....
jippii Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 vi bruker også avent sine flasker, uten problemer med luft.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Vi bruker også adventflasker, men snulla hadde problemer med å rape, så det blei en del luft likevel (hun hadde også det problemet da hun dia, så det var ikke pga erstatningen). Brukte forskjellige teknikker for å få henne til å rape som vi lærte på barsel siden hun hadde rapeproblemer helt fra starten av.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Kan du komme med noen tips Riga? Jeg får han ikke til å rape om natta når jeg ikke gir minifom-dråper. Holder han opp på den "vanlige" måten, og stryker oppover, av og til hjelper det når jeg reiser meg opp for å gå samtidig. Men ikke alltid :o/ Og liker ikke å legge han ned uten at han får rapet stakkar.
lana<3 Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Manuellteraputen til jenta vår lærte hvordan man kan få babyen til å rape....du har babyen sittende eller delvis liggende på kneet og dibber med foten, ikke sent men slik som mange sitter og dibber slik man alltid irriterer seg over...kan ta 5 min og opptil 45 min før rapen kommer...men den kommer...satt slik hele dagene i tre mnd jeg og min samboer...he he han sitter slik og dibber uansett så var ikke no arbeid for han...og rapen kom alltid...hadde rapeproblemer mi også og kolikk og kiss-kidd puh...
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Jeg er ikke Riga, men kommer med et lite tips. Har funnet ut at å sette guttungen på en pute i fanget mitt, altså vendt mot meg, som om han sitter litt hengete på en "stol" (i dette tilfellet pute da), det funker ganske bra. Gjør det hvis ikke stryke oppover ryggen funker. Ellers funker det bra å legge på magen, men det er jo litt dumt på natta, for da våkner de som regel ganske fort =)
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Den skulle ligge under Født Med En Pille i Panna sitt innlegg altså. Var det jeg svarte på. Syns alltid det legger seg feil, er det bare hos meg?
Hogne&Anneli Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 Gutten vår ble veldig luftig av collett. Vi byttet med en gang! Og mye er bedre. Bruk nan, og kjøp dr.brown flaske som du får kjøpt på apoteket! Skriker han fortsatt etter det, og er nyfødt, så kanskje det er kolikk?
Mooncake Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 Har prøvd både nan og collett, men ente på HIPP. Jenta ble mye roligere av HIPP en den andre. Bruker Dr. Browns flasker mot luft i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå