Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Noen som har tips til fine lokaler til bryllupsfesten i Drammen? Skal gifte oss neste år, så jeg trenger noen tips her
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Børsen - gammeldags og klassisk, veldig pent, varmt om sommeren, en del støy fra byen rett utenfor Drammen Roklubb - aldri vært der Frimurerlogen - stort og pent sted, rett ved Gml.Kirkeplass/andre siden på skrå for Drammen Teater, sentralt First hotel (Strømsø) - hotell er hotell Drafn huset - knall utsikt fra Austad Skog, men typisk idrettsforeningshus Gulskogen gård - aldri vært der Hotvedt gård - aldri vært der Dette er det jeg kommer på i farten...finnes mange fler.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Vi har selv feiret på Roklubben. Anbefales. Har vært på feiring på Austad gård, og skal på Hotvedtgård til sommeren.
Joikaboll@ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Ville absolutt valgt Gulskogen Gård av det Koseklumpen ramser opp. Der er det så koselig og romantisk, fin park og.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg har vært i bryllup på Rica-hotellet like ved Drammen teater. Den gamle delen er kjempefin. Ellers har jeg hørt om noen som feiret på Spiralen. Der er det også pent!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 drammen er jo ikke akkurat fint da, så tror jeg hadde valgt et lokale langt unna sentrum i hvertfall....
Murmeline Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Ja, laaaaaaaaaaaangt uti skauen, anonym 14:31 !!! Huff, Drammen har faktisk blitt en ganske så pen by etterhvert, og mange av stedene som nevnes over er flotte steder å gifte seg.
Frøysa Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Helt enig! Drammen er en kjempefin by! Utrolig flott på sommerstid - med uteservering på Glass og på Skutebrygga foreksempel..... Men det jeg skulle si....Gulskogen Hovedgård er et utrolig flott sted - reis dit og ta en kikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå