Gå til innhold

Sover i pose, hvor lenge sov deres i de??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover i pose fordi hun ikke sovner uten, da er hun høyt og lavt og finner ikke roen. I pose fast i sengen sovner hun på 2-10 min.

Hvor lenge brukte dere posen, og hvor gamle var de da de begynte? Hun er 9 mnd nå. Prøvde uten pose igjen ista men gikk dårlig. Tok på posen og 1 min senere sov hun.

Tenkte fortsette en stund til, men vet ikke om det kan hemme henn på noen måte? Har ikke reist seg enda, får jo ikke det når hun setter seg fast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi sover også i pose og er 9 mnd som din. Ser for meg at vi kommer til å fortsette med det så lenge hun passer i den. Vi har innemellom prøvd uten, og da tar det lang tid før hun sovner og så våkner hun også på natta.

Jeg er litt usikker på hva du mener med at den kanskje kan hemme henne. Slik jeg ser det, så hindrer den henne i å krabbe rundt i senga og når den tid kommer, å hoppe ut av senga, men det er jo bare bra!

Skrevet

Snuppa er 11.5 mnd og hun sover fortsatt i nattposen sin. Men den er ikke bundet fast i senga, så hvis hun vil turne rundt eller reise seg i sengen , så klarer hun det helt fint.

Så snart hun ser posen sin på kvelden lager hun koselyder og hun faller til ro med en gang hun får den på. Sovner så og si med en gang.....! Hun har det ganske kjølig på soverommet, og jeg synes det er fint at hun alltid er god og varm i posen sin.

Så den skal hun få bruke så lenge hun vil ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...