Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 her skjer det virkelig ting for tia... vår i stua,en gogutt som slett ikke vil vise sin blide side., men det som forundrer meg mest kommer her...=0) min minste datter,og tvilling nr 2 satt å skulle gjøre lekser.jeg strevde litt med motivasjonen hennes i dag,og satte meg i stua med jr.han krevde det.ser at hun stikker forbi en tur,men tenker ikke over det. så etter å ha lagt jr går jeg tilbake,og finner hva.....? hehhehe jo.hun hadde henta boka til tvillingsøstra og satt å skreiv flittig av ;o) kan ikke annet enn le jeg,men viste det ikke.. tror mamman har oversett at selv om di har spesielle behov,og får ekstra hjelp,er sene etter alder,så er di jammen på rett sted ang juksing.....=0) homrer ennå jeg,hihihi. hun ble litt sur da jeg viska ut alt.men skal man lære,så må man trene.sånn er det bare =0)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Ja, hva skal man si da. Hun er ihvertfall kreativ:) Blir nok ikke siste gangen heller... Jeg hadde gladelig gjort det for å slippe unna leksene
Travelmor Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Hun lærte i alle fall en lekse i dag da: Det er ikke mulig å lure mammaer:-) Det blir nok litt ekstra å passe på når man har to barn som er akkurat like gamle.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 ja,jeg hadde vel gjort det selv å.men hadde ikke noen å skrive av fra,hehe di har bestandig tatt leksene alvorlig,og vært stolte over å få det til.derfor trodde jeg aldri hun skulle komme på å gjøre slikt heller. så jeg også lærte litt i dag da.di to jentene skjønner og vet mer enn vi har trodd,og di har gitt utrykk for,hehe. di er to luringer ja.setter det på positiv fremgang lista jeg =0)
Travelmor Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Ja, de er heldige som er to om det! Jeg skulle også gjerne hatt noen å skrive av i skoletiden. Sett det på den positive fremgang lista. Forresten har du fått putta noe konfegreier på den positive fremgang lista denne uka? Jeg er på gå bakover lista..
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 He he, juksepave... javel, men så smart da gitt!! Flink jente har du
hypersusmor Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Jeg vil påstå at man kan komme langt i livet med å være street-smart også :-))
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Man skal ikke kimse av god avskrift. På ungdomsskolen og gymnaset hadde jeg en venninne jeg konsekvent skrev av alle naturfagleksene mine. Var også veeeeldig langsynt på prøvene i samme fag. Men når lærerene til slutt ga oss vår endelige karakter greide jeg faktisk å slå henne... Skikkelig lærepenge, NOT ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå