Gå til innhold

Er jeg teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit av meg å reagere litt når faren til dattera mi inviterer venninna mi og typen hennes på middag, kino, på byen, til Sverige o.l. men han vil aldri ha med seg dattera si?? Jeg er ikke sjalu jeg, har aldri vært sammen med fyren og liker han egentlig ikke, men jeg har en datter med han. Han har ikke hatt henne alene en eneste gang og hu er 2,5år!!!! Synes egentlig det er litt sært av venninna mi å reise dit og, hu ska liksom være bestevenninna mi og hu vet hvordan han oppfører seg mot dattera si og meg. Jeg har ikke sagt noe til dem, men synes egentlig det er ganske sært.... eller er jeg teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, venninnen din er teit spør du meg!!

Skrevet

Men hvis vi snur litt på det da... Hvis du inviterer venninna di og typen hennes på middag, kino osv, da er jo HANS kamerat hos DEG. Det blir jo på en måte det samme...

Skjønner ikke helt sammenhengen med dette og det at han ikke vil ha dattera si alene, men kanskje han er redd?

Skrevet

skjønner du blir frusteret over det, men er egentlig enig med mamma~til~litjen...

Skrevet

HI her.

Er ikke hans kamerat, er han som bare kjenner venninna mi gjennom meg.... derfor jeg synes det er litt sært. Hadde det vært hans venner sånn sett så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt....

Dessuten sier han bare at han vil 'se' dattera si så mye som mulig, bare han slipper gjøre noe da, som legge henne, stå opp med henne, gi henne mat, kle på henne. Derfor jeg synes hele greia blir helt på trynet, men sånn er det vel bare da...

Skrevet

Ikke bruk energi på å ergre deg over ham. Mulig han gjør dette bare for å tirre deg. Venninna di burde derimot vite bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...