Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Snuppa mi på 10 uker er utrolig sutrete om dagen.. Virker ikke som hun har vondt i magen, virker mer som hun er trøtt og ikke får sove.. Går å vugger henne på armen til hun sovner, men våkner så fort jeg legger henne ned. Bæresele hjelper ikke mer enn i 5 minutter. Hun sover mens vi triller, men så fort vogna stopper vil hun ikke sove mer.. Det er så utrolig slitsomt.. spesielt siden jeg er alene med henne.. Noen tips til hva jeg kan gjøre..??
Kose-KU Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Har du prøvd bæreslynge? Det hjalp meg mye. Vi har peanutshell fra www.lotusbarn.no.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Se til at hun ikke er våken mer enn maks 2,5 timer ad gangen. Slik var min lille også, men det bedret seg rundt 3 mnd. alder. Da er det viktig å få inn rutiner på mat og stell, og ikke minst søvn. Det er vanlig at babyen sover en lur på formiddag, og en på ettermiddag. Men enda er du i tidlig-baby-fasen, så du må gi henne litt mer tid. Mellom 3. og 4. mnd bedrer det seg betraktelig, vanligvis. Og er babyen trett og ikke minst overtrett, ja da er det ikke særlig god stemning i heimen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå