Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk mensen for første gang forrige måned, skulle egentlig hatt den igjen forrige torsdag (straks en uke siden). er det normalt at den er uregelmessig i starten?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 For noen så er syklusen som før, mens for andre er den ikke det...altså er det helt normalt. Er du usikker, kan du jo teste deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå