Lille pastill Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Du svarte på et innlegg om fine mammabukser der du hadde en link til ei bukse du har kjøpt. Den buksa syns jeg så så fin og god ut! Men de har den bare i str small ser det ut til. Hvilken str har du i buksa og hvilken str bruker du i klær til vanlig (les: ikke gravid)? Lurer på om small blir litt lite til meg nemlig...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei! Ja, sant den var fin? Jeg kjøpte den i L. Bruker vel det til vanlig også. 40-42. Synes den virker litt stor i str. Har ikke begynt å bruke den enda, men den er helt fantastisk å ha på! Har brukt den litt inne )
Lille pastill Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Hmmm... Hvis den er litt stor i str kan det hende small er passelig, men tør jeg ta sjansen på det mon tro? Den ser jo så god ut. Må tenke litt på det... Syns forøvrig denne buksa så fin ut også: http://www.suki.no/index.php?main_page=product_info&products_id= 13&zenid=b5c7308f74b9a5fc60cac861fcf559e4
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Fikk opp: beklager, produktet ble ikke funnet... hmm... Du kan jo høre med dem om de får inn den str. i nærmeste fremtid ?
Lille pastill Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Så rart. Det er den buksa som heter noe sånt som destroy jeans... Ja, kanskje jeg skal kontakte dem og høre. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå