mamma til <3to<3 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 men vesla vår er litt forkjøla. Er så usikker på om vi skal gå..? Det er første gang vi er med på dette, og hun er 4 mnd. Hva gjør jeg?
Murmeline Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 bare litt snørr og ikke feber? Trill en god tur (mat først), så hun får sove godt, så er hun utvilt hvertfall. Hvis allmenntilstanden hennes er grei, ville jeg dratt. Hvis det ikke funker når dere kommer i bassenget, er det jo bare å gå opp igjen. Man lærer veldig lite første par gangene, så sånn sett er det jo ikke viktig å dra.. Mest det å venne de til vann.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 vi fikk beskje at om en bare va snørrat sku vi bare gå!! det hjalp faktisk på ! men ikke om det va feber!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg ville ikke gått hvis hun har feber, men det gjør ingenting om hun hoster eller er snørrete. Det er bare å gå opp igjen om hun gråter og føler seg utilpass. Ellers må jeg bare si at babysvømming er utrolig koselig og jenta mi stortrives i vannet. Ha det koselig både du og vesla:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå