Gå til innhold

Noen som har hormonspiral?? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn hormonspiral for 2 uker siden, og har hatt blødninger hver dag siden.. Hadde liksom tenkt å komme i gang med sex snart.. (snart 3 mnd siden fødsel) Går det over snart eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt spiral inne siden 15.januar og jeg blør fortsatt hver dag. De fleste har småblødninger i opptil 6 mnd etter innsetting. Fikk du ikke info om dette da legen satte den inn?

Desverre må du nok smøre deg med tålmodighet i noen uker til. Har vært mange fortvilte innlegg om dette her inne. Kjipt, men sånn er det!

Ellers er det supert med spiral da:-)

Skrevet

Jeg fikk satt inn min i september. Hadde blødning i ca 3 uker etterpå. Etter det har jeg ikke hatt noen form for blødning...kjempe førnøyd med det;)

Skrevet

Takk for svar. Fikk beskjed om at blødningene kunne vare noen uker, men hadde ikke regnet med at det da var snakk om hver dag... Nå hører jeg skrekkhistorier om folk som blør daglig i måndesvis. Får håpe det ikke tar så lang tid. Ser stygt ut for sexlivet med det første da altså..

Skrevet

Hei!

Jeg satt inn hormonspiral i november. Hadde den inne i 5 mnd før jeg tok den ut. jeg blødde desverre hver eneste dag jeg hadde den inne. Vet at det er normalt å blø opp til 6 mnd, men etter 5 mnd orket jeg ikke mer (10 ukers renselse i tillegg).

Men andre jeg kjenner har bare blødd bittelitt og mange blør ikke i det hele tatt. Veldig individuelt det der.

Nå har jeg bytta til cerazette. Håper de skal gjøre ting bedre for meg. Foreløpig går det greit:)

Skrevet

Første gang jeg satte den inn,hadde jeg ikke en dag med blødninger etterpå,nå blør jeg litt innimellom,men ikke så veldig mye.Det er bare noen uker siden jeg satte den inn.

Skrevet

Jeg fikk satt den inn for noen uker siden, og har ikke blødd i det hele tatt.. Har bare hatt litt brun utflod.. Så er veldig fornøyd jeg..:o) Men tror det varierer veldig fra person til person..

Skrevet

Ops, må rette litt på svaret mitt over her, betty!

De fleste har småblødninger etter innsetting og noen (ikke de fleste som jeg først skrev) har det i opptil 6 mnd mente jeg og si.

Du vil jo blø mindre etterhvert og det er flere som ikke har blødd så mye også. Virker som det begynner å stabilisere seg her i gården faktisk. Kun brunlig utflod på morgenen nå!

Håper du er heldig og stopper snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...