Litago` :) :) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Har ikke gått til innkjøp av noe stellebord/ -kommode enda, men er usikker på om vi kommer til å kjøpe noe av det. Vurderer å bare kjøpe vanlig kommode med stellmatte oppå og en badebalje i tillegg. Er dette en lur løsning eller er det noen av dere som har noen bra argumenter for å kjøpe noe annet? Er førstegangs og har ikke noe erfaring på dette området.. Tips mottas med takk
Bimmer´n Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Dette tenker jeg også å gjøre;-) Vil gjerne kunne bruke kommoden etterpå, har liten plass så dette kjennes som en fin løsning.
pregnante :-D Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Dette lurer jeg også på, har sett at noen stellebord har "badekar/balje" med under stellematten. Er dette praktisk når man skal bade småen? I så tilfelle har vi iallefall dusjen rett i nærheten for vannoppfylling. ;-)
jom83,mamma 25.aug! Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Æ ska kjøpe en stellekomode som kan gjøres om t en vanli komode ætter på..Har ei vennina som gjor d å ho va storførnøyd..
*RutIetutt* Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Vi har stellekommode - med sånt badekar i...men har aldri brukt det...bare bal, har heller kjøpt en sånn balje på ikea som han bader i:o) Men veldig greit at stellekommoden har hjul (vi bruker å flytte den litt rundt om kring) og at stellematten er festet til underlaget så den ikke sklir....går an å sette inn vanlig skuff i stede for badekaret....ville aldri hatt vanlig stellebord....det virker så upraktisk...er helt avhengig av skuffer til å ha klær, bleier ol i.
*dragonfly* Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Her er min erfaring: Jeg kjøpte stellekommode som kan gjøres om til vanlig kommode i etterkant. Nå er jeg glad for det, for den matcher barnesenga + mye annet til barnerommet. Stelleunderlaget sitter fast i kommoden, det vil ikke underlaget gjøre på en vanlig kommode(eller man kan jo bruke dobbelsidig tape kanskje) . Badekaret som var i øverste skuff, tok jeg ut og brukte inne i dusjen eller i badekaret istedet for å bruke balje og det egnet seg bedre enn balje.
pregnante :-D Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Tusen takk for svar, hvor kjøpte dere stellekommodene? Høres smart ut med hjul :-)
Litago` :) :) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2007 Det som bekymrer meg litt er at baljen i en stellekommode fort kommer til å bli liten ettersom baby`n vokser fort. Derfor tenkte jeg på badebalje utenom. Har sett fine badebaljer på stativ som har egne beholder for såpe, sjampo o.l. Baljen tar vel også opp en del plass i kommoden slik at det blir mindre plass til klær og annet utstyr som man har i skuffene.. hmm, ikke lett det her. Men å ha hjul,slik at man får flyttet på kommoden litt rundt høres smart ut
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Har hørt at mange synes badekaret som hører til stellekommoder kan være litt upraktisk og bli for lite fort.
*dragonfly* Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 hjul er det på alle stellekommoder tror jeg. Jeg kjøpte min på "småtroll", vet ikke om d er kjede, men de har på babyverden, og de fleste butikker hvor de selger vogner.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå