Gå til innhold

Stellebord, stellekommode..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gått til innkjøp av noe stellebord/ -kommode enda, men er usikker på om vi kommer til å kjøpe noe av det. Vurderer å bare kjøpe vanlig kommode med stellmatte oppå og en badebalje i tillegg. Er dette en lur løsning eller er det noen av dere som har noen bra argumenter for å kjøpe noe annet? Er førstegangs og har ikke noe erfaring på dette området.. Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tenker jeg også å gjøre;-) Vil gjerne kunne bruke kommoden etterpå, har liten plass så dette kjennes som en fin løsning.

Skrevet

Dette lurer jeg også på, har sett at noen stellebord har "badekar/balje" med under stellematten.

Er dette praktisk når man skal bade småen?

I så tilfelle har vi iallefall dusjen rett i nærheten for vannoppfylling.

;-)

Skrevet

Æ ska kjøpe en stellekomode som kan gjøres om t en vanli komode ætter på..Har ei vennina som gjor d å ho va storførnøyd..:)

Skrevet

Vi har stellekommode - med sånt badekar i...men har aldri brukt det...bare bal, har heller kjøpt en sånn balje på ikea som han bader i:o) Men veldig greit at stellekommoden har hjul (vi bruker å flytte den litt rundt om kring) og at stellematten er festet til underlaget så den ikke sklir....går an å sette inn vanlig skuff i stede for badekaret....ville aldri hatt vanlig stellebord....det virker så upraktisk...er helt avhengig av skuffer til å ha klær, bleier ol i.

Skrevet

Her er min erfaring: Jeg kjøpte stellekommode som kan gjøres om til vanlig kommode i etterkant. Nå er jeg glad for det, for den matcher barnesenga + mye annet til barnerommet. Stelleunderlaget sitter fast i kommoden, det vil ikke underlaget gjøre på en vanlig kommode(eller man kan jo bruke dobbelsidig tape kanskje) .

Badekaret som var i øverste skuff, tok jeg ut og brukte inne i dusjen eller i badekaret istedet for å bruke balje og det egnet seg bedre enn balje. :)

Skrevet

Tusen takk for svar, hvor kjøpte dere stellekommodene?

Høres smart ut med hjul :-)

Skrevet

Det som bekymrer meg litt er at baljen i en stellekommode fort kommer til å bli liten ettersom baby`n vokser fort. Derfor tenkte jeg på badebalje utenom. Har sett fine badebaljer på stativ som har egne beholder for såpe, sjampo o.l. Baljen tar vel også opp en del plass i kommoden slik at det blir mindre plass til klær og annet utstyr som man har i skuffene.. hmm, ikke lett det her. Men å ha hjul,slik at man får flyttet på kommoden litt rundt høres smart ut :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har hørt at mange synes badekaret som hører til stellekommoder kan være litt upraktisk og bli for lite fort.

Skrevet

hjul er det på alle stellekommoder tror jeg. Jeg kjøpte min på "småtroll", vet ikke om d er kjede, men de har på babyverden, og de fleste butikker hvor de selger vogner..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...