Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Nå har gutten stått på hodet i flere uker, men hodet er fremdeles ikke kommet ned i bekkenet noe serlig. Er 37 uker i morgen. Er førstegangs. Flere som har opplevd det? Trenger jeg å bekymre meg, eller kommer han til å "ta til vettet"? Eller kan han stå slik helt til fødselen?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Tror ikke du skal bekymre deg altfor mye, så lenge han ligger riktig vei. Mange fester ikke hodet seg før vannet går, eller fødselen starter, gjorde iallefall det for meg med første barnet..
MTMT Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Det kan nok desverre stå slik helt til fødselen.... Jeg opplevde det med mitt første barn. Hodet festet seg aldri og en morgen i uke 39 gikk plutselig vannet med et plask. Vi måtte reise til føden med en gang og jeg måtte ligge der i en seng i timevis med fæle rier. Fikk ikke gå på do en gang. Håper det ikke skjer igjen denne gangen. Men det mest vanlige er jo at hodet fester seg på førstegangsfødene...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Lillegutt festet aldri hodet sitt han... Ble født på termin likevel! )
Fallerifallera Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Min venninne som nylig fødte hadde DEN drømmefødselen for førstegangs å være, og der festa aldri hodet seg! Så fødselen trenger vel ikke nødvendigvis bli verre av den grunn?
Fallerifallera Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 PS; Og hun fødte dagen etter termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå