Gå til innhold

Så genialt med en terminklubb! Melder meg inn her :-)


Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Er heeeeelt ferskt dette for meg. Testet positivt i dag, og har foreløpig termin 30.desember. Jeg som alltid har sagt at det er uaktuelt å sette barn til verden i desember... Nå skal det bli en ÆRE! Er gravid igjen etter EXU (utenfor livmor) i uke 8 i januar, hvor jeg miste både spiren og den ene egglederen. Det er utrolig godt å være "back on track"! Kan nesten ikke tro det er sant ennå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei =)

godt det bare ikke er meg som er ny i gamet=)

Har termin 12 des. , første gangs gravid og har ingen erfaring i dette her=)

Så flott at du er "Back om track" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også på her... gratulerer dere andre! Tok akkurat en cb-test, hadde ikm på mandag - og jammen ble den positiv!! Ble helt skjelven jeg.... hadde egentlig planlagt en prøvepause siden jeg nettopp har sagt opp jobben for å begynne i ny i midten av mai... så jada: neste dilemma: fortelle ny arb.giver om graviditeten før signering av kontrakt eller v 3mnd på vei?

 

Men, uansett, dette er jo helt fantastisk!!

 

Lykke til dere andre også.. er også helt ny her, første gang gravid, og nokså blank!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg også hører til her, testet positivt i går og dag gitt!!! Gratulerer til dere andre, og hell og lykke på veien!!

 

Og Petrine Prøver, vi er i samme båt... Jeg slutter i min nåværende jobb i mai, sa opp en fast stilling... Og i går fikk jeg tlf om at jeg har fått et vikariat som jeg virkelig ønsket meg.... Jeg tror jeg skal vente med å si noe til jeg har passert 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Luci76.. og det ser ut til at vi er like gamle også :-)

 

Når har du termin da? Jeg får ca 24-25 des...

 

Tror vel jeg venter litt med å fortelle det også, er så vanskelig. Og i tillegg er den nye jobben min en bitteliten bedrift hvor jeg blir den andre personen... vel, vel... sånn er livet!

 

Ringte legen i dag da, er jo helt blank og skjelven... fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å komme før til 1. svangerskapskontroll - så fikk time 31. mai, er jo såå lenge til!! Hvis jeg regner riktig vil jeg jo være 10-11 uker da!? Men hun sa at hvis jeg kom dit nå ville de bare utføre en test som ikke er sikrere enn den på apoteket..

 

Hva vet jeg, ny og grønn som jeg er :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet akkurat hvordan du har det. Jeg er også helt grønn og trodde jeg skulle til legen med en gang. Skal til første svangerskapskontroll 1.juni!!!! Det føles lenge til og jeg hater å vente!! Kan bli lange ni mnd dette her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på bloggen på profilen din Titania og likte så godt det du hadde skrevet... et veldig bra bilde på hvordan det føles :-) Jøss, er jeg voksen nå?? Lille meg??

 

Blir bra dette... vi får jo fulgt hverandre gjennom disse mnd, da vi har termin ganske likt... dvs. ikke godt å si når min blir, må nemlig ta keisersnitt jeg, pga en ulykke jeg var i for noen år siden...

 

Kos deg videre med den nye mammatanken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

Helt nytt for meg dette også, tok første test for en uke siden og den var positiv gitt! Så skummelt men så deilig!! Desemberbaby har jeg sagt til meg selv at det aldri skal bli men trekker det tilbake nå! Lykke til alle sammen og stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...