Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok med egen mat på restaurant når vi ble invitert ut med jobben? Var ikke helt sikker på hygienen på kjøkkenet, og det er jo så mye griseri i den bransjen at jeg like godt tok med meg en porsjon kjøttkaker, poteter og ertestuing som jeg ba dem varme i microen. Kelneren stussa litt, men gjorde som jeg ba om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hørtes litt hysterisk ut, uten at jeg fordømmer - har mine særegenheter jeg også

Skrevet

Du kunne vel heller ventet til du kom hjem, eller spist en pølse på veien dit?

Ja, dette var litt hysterisk, men alle gjør hva du vil ;-)

tenker kelneren er sjokka.. Hehe

Skrevet

ja, jeg tror det klassifiseres som hysterisk!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jøss...får en gjort sånn på en restaurant!

Skrevet

Hehe, overhørte en på bussen engang som i fullt alvor mente at hun skulle gjøre dette. Jeg er et matvrak, alt for glad i en god middag laget av en skikkelig kokk til at jeg ville tatt med kjøttkaker!!!

Ville bare teste om dette kan klassifiseres som hysterisk, hehe. Jeg ville nemlig ALDRI, ALDRI, ALDRI funnet på noe sånt:) Men artig å se hva dere mente, hehe. Og i morgen ska jeg bo på hotell:)) Gjett om jeg skal gasse meg da.... hihi

Skrevet

uten å være for dømmende så syntes jeg faktisk d var litt frekt jeg da... syntes faktisk heller du kunne valgt å la være å spise. Du sier jo faktisk direkte til kokken at maten er dårlig.. Syns d e utroli at de gjorde det for deg, men men... folk er forskjellige.. eg hadde aldri i verden gjort d..

Skrevet

tusen takk! du glede hjertet mitt altså... Er ikke i tvil på at noen folk er slik... men men.. du klarte ¨å overbevise meg hvertfall he he..

kose deg me god-sengen og fleske maten på hotellet :D

Skrevet

hehe, er jo litt artig å lure folk bittelitt;)

Og her inne er det jo hysteri nok til å dekke resten av Europa innimellom... Men fikk en del politisk korrekte svar;)

Ettersom jeg er ei gammal røy, så spiser jeg til og med mat på de verste kebabsjappene:) Jeg har mage av panserlær, så ingenting biter på meg, hehe.

Skrevet

hihi vi kaller unskyldningen vår for "hormonelle" hi hi.. de funker på det meste ha ha..

jeg er heller liiite hysterisk, er i fin form jeg selv om jeg ikke følger alle kostholdsråd og alt annet.. jeg spiser som før (hadde litt problemer med å gi opp måseegg og rakfisk he he) men ellers vanlig..

tror ikke jeg er så hakkende gale fra før av så da går det helt fint å fortsette.. skål med et iskaldt glass me sprite zero og en hjemmelaget skillingsbolle :D

Skrevet

hehe, måsegg har jeg ikke så lyst på, men ellers spiser jeg både litt spekekjøtt og tar en brus i godt selskap. Drikker faktisk kaffe også:))

Jeg har vel aldri vært videre hysterisk av meg, så heller ikke dette vipper meg av pinnen. Jeg er en sånn som snakker om "dop til ungen sånn at mor får sove hele natta"... Ikke alle gamle tantene her nede i bibelbeltet som stter utilbørlig pris på denslags snakk, nei! Og bare for å presisere, jeg har tatt morfin et par ganger, men det var i forbindelse med en operasjon, på sykehus og under strengt kontrollerte former, hihi. Utover det er min personlige kjennskap til ulovelige stoffer veldig liten:)

Skrevet

Ja, det kaller jeg hysterisk.

Noe slikt hadde ikke falt meg inn engang.

Du spiser vel ikke hjemme hos andre heller du da? Man vet jo aldri hva slags hygiene folk har på kjøkkenet. Og en ting er sikkert, hadde jeg invitert noen på middag, og de hadde tatt med egen mat ... da hadde jeg blitt bra fornærma (og det tror jeg nok de på restauranten ble også).

Det hadde jo ikke vært verre enn å be om å få kjøttet ekstra godt stekt! Er det gjennomstekt er det ikke bakterier ... enkelt og greit!

(og valgt noe uten rå grønnsaker til dersom det er dårlig vasking av dem du er redd for. Bakte/kokte poteter funker f.eks veldig bra.)

Skrevet

Hehe ... også skal jeg lære meg å lese hele tråden før det sprekker for meg!

Enda godt å høre at det ikke var du som fant på noe slikt!

Skrevet

høres rimelig hysterisk ut..hadde reagert hvis jeg var med noen som var slik. Er det mulig sier jeg:)

Skrevet

hahahahaha:))

Så sinna har ingen vært på meg her inne!!

Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter;)

Skrevet

He he . Jeg er vant til å ta med middag ut på retaurant, da ungen min er hyperallergisk, og kan ikke spise noe på utesteder. Vi forklarer jo kokken der vi spiser hvorfor vi bringer med pizza til peppes liksom.... he he, men da jeg leste dette ble jeg litt sjokkert.....meeeeeeeeeeeeen så såg jeg at det bare var spøk...........

Det var bra det var spøk bare!!! :)

Skrevet

Med hyperallergi er det selvsagt noe HELT annet...det tror jeg alle mener..

Skrevet

Ja, det vil jeg absolutt si. Synes egentlig det var ganske ufint...

Skrevet

Neida Tante Bassa dette er jo helt normalt. Ikke hysteri i det hele tatt. Selv pleier jeg å ha med egen mat selv når jeg ikke er gravid. Kan jo aldri vite hvem som lager maten. Vann har jeg også med på termos, med isbiter tilfelle noen av de som jobber på kjøkkenet har drukket rett av krana med trute munnen sin. Tenk så ekkelt!!! En kan som sagt aldri vite :-)

He,he morsomt innlegg, skjønte egentlig at det var tull, men har faktisk lest en seriøs tråd her en gang inne på skravle om noen som vurdere å gjøre det.

Skrevet

Samme dama som jeg overhørte på bussen kanskje?

Jeg hadde heller blitt hjemme jeg da, dessuten er oppvarma mat fulle av bakterier, om enn ikke nødvendigvis dødelige:)

Men da vet jeg at grensen for gravidehysteri, hihi

Skrevet

Hva er vitsen med å dra på restaurant, hvis du ikke kan spise maten??

Trodde ikke det var lov en gang jeg. Hvis jeg hadde vært sammen med noen som hadde medbrakt mat, så hadde jeg satt meg et annet sted. Maken til hysteri skal man lete lenge etter. Er du ikke bare gravid da? Hvis du er så nervøs, så bør du holde deg hjemme resten av svangerskapet. Kan tenke meg kolleganene dine lo godt av deg.

Skrevet

Les hele tråden;)

Jeg er ikke riktig så gal som jeg gir uttrykk for i dette innlegget;)

Skrevet

hihihi... jaggu fikk denne tråden "bein å gå på" tidi... vi er noen sprekkeferdige hormonelle tikkende farlige bomber hele gjengen hi hi.. dette ble litt gøy etterhvert.. men uansett godt å se at vi her på BIM ikke er så hysteriske av oss :D ho ho.. ler og humrer her eg sitter :D

Skrevet

Hehe ... så bra at du fikk ledd litt!

Jeg er utrolig lett å hisse opp! I hvertfall når det kommer til hysteriske gravide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...