77modell Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Har vært på gyn pol i dag for KS samtale, det gikk som forventet, legen argumenterte for alle risikoene ved en KS å ville seff at jeg skulle fø normalt. Jeg presiserte også at jeg IKKE syns KS er en lettvindt løsning, men at vi ikke vil risikere noe! Ingenting avgjort, skal inn til samtale med JM på sykehuset å tilbake til legedama om en mnd. I tillgegg sjekka ho opp litt det at jeg har så høyt symfysemål, 35cm i uke30. Ikke mye fostervann. Ungen er 14% over gjennomsnittet, å ble beregna å¨være ca 4kg ved termin. Ei forklaring på SM er at det va forholdsvis god plass ned i bekkenet. Men ho hadde vel heller ikke noe bedre forklaring på det. Å legen såg fortsatt bare 1 bebi Så jeg kann ikke fatte at nr2 skal komme å overraske oss, hehe.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 4 kg ved termin er jo ikke så ille da. Her ble babyen beregnet til å være 4,7 elr 4,8 ved termin om 2 uker! Får ikke ks jeg heller. Og jeg er lita! Klarer garantert ikke å presse ut en så diger unge, slet jo med tuppa, og hun var 3,6. Det går nok bra skal du se Du har jo vært igjennom det før også så
77modell Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Hehe jeg tar heller en unge på 4kg eller en på 4.7!!! Kor mange % over var din bebi da? Jeg er ganske lita sjøl, med ei diger kule på midten
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Var 35% over i uke 38.. Var på estimering i går. Lita jeg også, med diger kul, hehe Skal prøve å få meg time til akupunktør i morgen for å få satt igang fødselen, er så sliten nå. Gått med mensmurringer og kynnere i mange dager, 3 cm åpning og er moden, så ingenting i veien for det Ble også strippet i går, men det virker ikke som om det hadde noen virkning
77modell Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Oj! DU kan jo egentli fø ka ti som helst du! Spennende. Ja få deg time hos akupunkøren! Venninda mi ble strippa en mandag å tirsdagskveld fikk ho rier å onsdag va gutten ute:) Kanskje kommer riene til deg i natt
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Hm, håper nå det. Men det kjennes ikke ut som om det er noe på gang heller, så får no bare vente på time til akupunktøren. (snakket med kona hans i sted, og hun skulle få han til å snike meg inn i morgen, hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå