Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Her i området er det jo umulig å få barnehg plass til de minste. Men nå har jeg fått DEN koselige og flinke dagmamman som bor rett bort i gate. Hun er superattraktiv! (som dagmamma;-) Jeg betaler "hvit"....får man ikke kontantstøtte da? Hun tar 5.500,-pr.mnd er ikke det en grei pris... Mange spm..er litt grønn på dette området.. Er OVERLYKKELIG!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Så deilig da! Godt å få en god dagmamma når barnehageplasser ikke er å oppdrive. Du får kontantstøtte selvom hun er "hvit". Så lenge du ikke har barnet i barnehage, får du kontantstøtte. Tror 5500 kr er vanlig pris hos dagmamma. Det tilsvarer jo omtrent kontantstøtte + barnehagepris i mnd.
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Gratulerer, så bra!!! Kan dessverre ikke hjelpe med de praktiske spørsmålene, men som sagt: GRATTIS!
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg synes prisen er rå jeg da... men så er jeg dumsnill og passer nabogutten for kontantstøtten.... Dvs at det er gratis for dem....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Grattis med plassen, du får kontantstøtte så sant du ikke har subsidiert bhg.plass. Og det er jo ikke dagmammaer, selv om de betaler aldri så mye skatt.
Gummelillan Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Du ER for snill! Trodde kontantstøtte pluss makspris var gjengs for stort sett alle dagmammaer jeg og at det heller var flere som tok mer betalt enn det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå