Gå til innhold

Hehe, sjekka kontoen og fikk sjokk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bare sjekke om jeg hadde nok penger på kontoen til ei regning som skal trekkes snart på 329 kr. På kontoen sto det nesten 34000 kr:)))) Skjønte ingenting først, men så sjekka jeg nettbanken og det er rett og slett engangsstønaden som har kommet..for tidlig, er jo bare 23 eller 24 uker på vei:) Gjett om jeg skal shoppe babystash:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde fått litt noia jeg... hehe... lurt på om noen hadde gjort en feil...

Godt at de har kommet inn da! Men sikket greit å spare litt om man ikke har noen andre som har en god inntekt når babyen kommer.. :o)

Kos deg masse med babystæsj shopping!!!

Skrevet

Ja jeg lurte bra før jeg fant ut hvor pengene kom fra:) Skal bruke rundt 12 000 kr på babystæsj, og resten skal brukes til regninger og mat i sommer. Er student så får jo stipend fra august/september igjen:) I tillegg til samboers innekt:)

Skrevet

Hvor tidlig søkte du om engangsstønad?

Må søke jeg også siden jeg er på attføring og ikke har rett på fødselspenger. Samboer skal heldigvis ta permisjon,så vi klarer oss økonomisk :-)

Skrevet

Hadde jeg vært i den situasjon og kun fått engangsstønad hadde jeg satt pengene inn på sparekonto og kun brukt av dem når det var høyst nødvendig... Husk dette skal holde hele permisjonen...

Jeg får fødselspenger og ser for meg et skikkelig stramt budsjett dersom jeg ikke hadde fått fødselspenger.

Skrevet

oi,allerede,så bra da,alltid godt med penger;)....når søkte du da,la du med attest fra legen når du skal føde forresten???

Skrevet

Jeg trodde det skulle ta lang tid å behandle søknaden og ville være sikker på å få pengene når jeg var ca 26 uker på vei, så jeg søkte rett før påske. Nå er jeg 24 uker på vei:) Engangsstønaden er ikke min eneste inntekt i permisjonen, jeg får stipend også jeg:) Skjønner ikke hvordan noen kan klare seg med engangsstønaden hvis de ikke har en partner som tjener ok!

Skrevet

Hvorfor sendte du inn så tidlig? Jeg er 21+3 nå..kan jeg sende inn jeg og nå da?

Skrevet

Jeg sendte inn så tidlig for å være sikker på at den var ferdigbehandlet til jeg var 26 uker på vei, jeg trodde jo at det tok sikkelig lang tid å behandle slike søknader..det gjorde det visst ikke:) Men jeg tror ikke det skader å sende inn tidlig, hvis de ikke vil betale ut pengene før du er over 26 uker på vei så gjør de jo ikke det uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...