Gå til innhold

hjelp! j har rier med 5 min mellomrom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva burde jeg gjøre? gå? ligge ? sitte?...alt er veldig vondt...de varer i 50 60 sekunder...og er mellom 5 6 min i mellom hver....fikk sterilt vannspapler tidligere idag på sykehuset, men det var ikke så mye virkning syns jeg...hadde 1cm åpning bare...føler det er verre nå, men jeg vil ik dra igjen..venter lengre...

hva anbefaler dere???

hadde termin 09.04.07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns d var bedre når jeg ruslet omkring...Men du må jo kjenne etter selv.

Er vel på tide å dra på sykehuset igjen snart?

Plutselig går det kjempefort, kanskje du ikke rekker frem...

Skrevet

takk for svar! men de mener at jeg burde vente til det kommer litt blod/slim... skal man d ?? første gang j hører det...

Skrevet

takk du! men faen riene er jo så vonde, syns j ik er heldig :) men d blir vel glemt når lille prinsen kommer!!

Skrevet

Å så spennende! Har du lang vei på sykehuset da?

Få gubben til å gni ryggen, rumpeballene, låra eller noe anna som kjennes bra! Varmepose!!!!!!!!!!!!!! Få i deg noe søtt så du har å gå på, XL1, eller saft av noe slag.

Å skulle ønske jeg var deg!!!

Ta en dusj, eller et bad kanskje?

Skrevet

Ta deg en skikkelig varn dusj med ståla rett mot magen eller korsryggen, alt etter hvor du har mest vondt.. :)

Skrevet

10 min med bil...nei varmepose hjelper veldig lite...gubben ja, nei uff vil ik ha massasje...blir forstyrret jeg...spist is og sjokolade nå...og driver og går rundt i huset...ja deilig med dusj..men kan jo ik være der i en evighet :)

går d ik ann å få gjort noe med disse riene :o)

Skrevet

åh, så spennende! Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Hehe lite å gjør med riene nå!

Men kan du ikke ringe å høre om du kan ta noe smertestillende. Min JM sa det at for ikke å slite meg fullstendig ut av riene for tidli så kunne jeg få paralgin forte.

Kan jo vær at det tar toppen av riene da. Jeg har ikke prøvd.

Nei jeg er vel enig med deg, vil ha litt fred liksom. Men om dusjen hjelper så gå inn å bli der til tanken er tom!!!!!!!!!

Skrevet

jeg kunne ta paracet sa de...men det hjalp ikke noe... uff ass, vil bare får d unna nå...siden i natt kl 3 har jeg hatt rier...er trøtt og vil SOVE :)...uff....

takk alle sammen....auauauau ;O)

Skrevet

Gratulere så masse!!!

Ingen gode råd, og du er sikkert sliten alleredet, det er jo møkkvondt med disse veene...

Men tenk, om ikke så lenge så ligger du med en liten baby i armene!!!

Skrevet

takk folkens!! nå stikker jeg...klarer ik sitte mer...må gå litt...

lykke til dere oxo!! håper j har gutten min snart jos meg :o)

Skrevet

ønsker deg lykke til!

Skrevet

Hopp i dusjen med masse varmt vann på magen og ryggen!!!

Skrevet

Jeg fikk steriltvannspapler under fødselen begge gangene. Men der sa de at det må settes når fødselen er godt i gang, ellers er det ingen effekt. Hadde kjempeeffekt på meg, men fikk de etter 5 cm åpning. Det svir jo no inn i h......, men vel verdt det for min del.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...