Gå til innhold

Er det noen av dere som har opplevd......

Anbefalte innlegg

Skrevet

at hodet til bebisen har plassert seg godt nedi bekkenet med hodet i uke 29-1? Gutten vår har snurret seg nedi der, var til jm idag. SF målet var 32cm, langt over det grønne. ul terminen min er 5juli men mens termin er 7juni. er det noen som har vært borti lignende eller vet av noen og fremdeles gått frem til ul termin?

fikk beskjed om å ta det med ro, enkelt med 3unger i hus og vi rydder og skal ha klart mye til lillebror kommer. stressa nå,tiden flyger jo. vil ikke ha noen prematur heller, mente bebisen vår har passert 2kg snart. stor plugg.haff.hjææælp.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp.. min har liggi ned siden uke 24 ca.. festet seg i uke 32 ca..

Kanskje det blir litt tidligere på deg om babyen er litt stor:)

Lykke til:)

Skrevet

Har kjent noe press.. Menneh.. Har du ul termin nesten en måned seinere enn menstermin?

Skrevet

ja har det, og jeg er ikke så enig i den terminen. for mann min var ikke hjemme når dette barnet skal ha blitt unnfanget, altså rundt 10oktober. hadde mens 31juli, syklusen min er 24dager. mann min var hjemme rundt eggløsningen 14sept. slutten av sept dro han og kom tilbake slutten av okt. jeg begynte å bli kvalm slutten av sept. så jeg sa til ul bærtha, at nå kommer jesus, unnfanget av gud selv. var på ul slutten av mars og da var han 32% større enn 5juli terminen, men han vokste da flott etter den terminen sa de på st.olavs. så idag sa jeg ifra at hele st.olavs kan kjøsse mæ i hækken for jeg tar orkanger fødestue istedet. er så drittlei, de har bommet før og jeg fikk ungene lenge før termin, nesten 14dager og nesten 4kg alle. men ikke så gæli vekst som dette har jeg ikke vært borti nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...