Solskinnsjenta Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Da har jeg vært på 2.ultralyd for å sjekke tvillingene. De var i full aktivitet begge to, koste med hverandre og slo i hverandre. Vi hadde en fin time der inne. Begge hadde vokst fin og lå fint på vekstkurven. Den ene er marginalt større enn den andre, men ikke noe å bekymre seg for. Fikk noen søte bilder også. Har lagt dem ut på profilen min hvis noen vil se - det er de to siste bildene
*RutIetutt* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Så utrolig rart og spesielt det må være å være gravid med tvillinger - tror jeg hadde fåttr sjokk jeg;o) Lykke til videre:o)
Solskinnsjenta Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Da vi var på ordinær ultralyd for seks uker siden ble jeg så overveldet at jeg ikke landet før to dager etterpå! Det har vært noen spennende uker etterpå, og vi gleder oss masse til sommeren. Det er godt å få litt ekstra oppfølging, men kjenner at det begynner å bli ganske tungt allerede Er 24+5 i dag. Du har forresten termin på min bryllupsdag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå