Gå til innhold

Er dette en "riktig vondt" eller en "feil" vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg dro på jobben i går, så fikk jeg noen skikkelige vonde kramper nederst i magen. Vondten der ga seg ganske fort, men tok seg opp for hver gang jeg måtte tisse. På slutten av arbeidsdagen begynte det å kjennes ut som om jeg revnet på toppen av magen, og magen ble skikkelig øm. Ikke kjente jeg noe til babyen heller. Nå står jeg på jobben i 9 timer i strekk, så jeg er vant til at det er rolig i magen. Men så kommer jeg hjem til mannen min og legger meg, og sier at det er lite liv. Han legger hånden på magen min og merker at babyen beveger seg masse. Jeg slår på lyset og tar av meg dyna og kan dermed se med øynene at babyen turner skikkelig, men er ikke i stand til å føle det...

Har jeg bare hatt en kombinasjon av at livmora strekker seg og kynnere, eller skal jeg ringe og snakke med noen?

Kan legge til at jeg har vondt i tissen når jeg går i dag og klarer ikke å gå fort. Det har jeg ikke hatt før.

Har kjent liv i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ut som kynnere og at livmora strekker seg. Det at du har vondt i tissen når du går er nok bekkenløsningen du har fått. Den kan kjennes forskjellig fra graviditet til graviditet, jeg har det på samme måte som det du har denne gangen. For at det ikke skal bli værre må en bare senke tempoet og bruke den tiden en trenger for at det ikke skal bli vondt. (om så gå i snaglefart)

Ellers så hadde jeg nok tatt en telefon til lege eller jordmor for å være på den sikre siden brde å spørre en gang for mye enn en gang fr lite. Det er jo derfor de er der. ;0)

Skrevet

Da ringer jeg til Elverum når jeg har fått hentet telefonen min. Glemte den i bilen og mannen bruker den i stange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...