TusseMor07&09&14 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hvor får man kjøpt slynge og sjal etc. Vil gjerne se,og prøve, før jeg kjøper. Så da blir jo handel over nettet utelukket...
*Mustang Sally* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei! Det er noen babyutstyr butikker som selger slynger og sjal. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det er noe som heter bæretreff og da tar alle de som har med seg masse bæretæy og folk kan prøve. Fins også bærehjelpere rundt om i landet. www.tettinntil.com er et forum hvor du kan finne tips, bærehjelpere og pg bæretreff.
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Er fra tønsberg jeg:o) får ta en tur inn på linken og kikke litt da!Takk takk:o)
*Mustang Sally* Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hehe...jeg bor i Tønsberg. Så da kan du enten møte meg, eller bli med på bæretreff. Vi skal ha på søndag i jungelby, men der koster det penger så da er det kanskje ikke så aktuelt for deg hvis du ike har barn fra før. vet ikke om du har.
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Ok:) Mange fra tønsberg her... Jeg har ikke barn ennå, så tror jeg blir hjemme da... men er det noen butikker i nærheten hvor jeg får tak i det da? Hvis ikke så kan jeg sjekke ut den linken du gav meg, så finner jeg nok ut av det:o)
*Mustang Sally* Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg vet barnas hus har noe. Hvis ikke kan du kontakte www.dotedot.com Hun lager mei taier, selger sjal og slynger og bor i Tønsberg. Bare å sende henne en mail så ordner hun så du får prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå