Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Herremin som vi samler på dritt.. Superdupermannen har fotballshortser fra den gang han var fotballspiller, treningstøy som lukter møkk og ja, han er en fanatisk samler. Han grein omtrent da jeg kasta ut hullete t-skjorter og en støgg lyskeshorts.. "uh, den var veldig dyr altså" (i 1990....) I dag har jeg kasta defekte leker, og det ble 3!!!!søppelsekker med dritt. Gammelt sengtøy, håndklær vi fikk til bryllupet som har vært igjennom diverse hårfarginger, treninger, og ikke er hvite lengre, klær til ungene som er hullete og slitte. Blir nok fine filler på Fretex tenker jeg. Mini har flyttet inn på eget rom. Det var kanskje på høy tid... Ahhhh, jeg er så flink. Og nå er jeg så sliten at jeg ikke orker å lette på baken for å begynne på middagen. Blir Peppes i dag.
♥Snulder Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Bare 3 søpplesekker????!!! Hehe...det er omtrent det jeg kan kaste pr mnd her i heimen! Men er det ikke deilig med en slik stor-opprydding! Da får man så god plass til å samle nytt!!!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Det er utrolig deilig og bli kvitt skrot... Flink har du vært!
Travelmor Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Åh! Du er kjempeflink! Får så dårlig samvittighet selv. Kunne sikkert kasta ti sekker selv om jeg tok for meg alle sine ting her i huset, kanskje mer?? Jeg rydder alt for sjelden opp i alt pøet vi har liggende. Det er bare så veldig, veldig vanskelig å komme i gang..så er det så kjedelig når det ikke er noen andre her som er over 15 og finner på å endevende skapene sine heller. Det var sikkert veldig godt med Peppes!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 he he. 3 fulle sekker med defekte leker, 6 poser med klær, 5 med søppel. Det ble jo litt da. Nå er jeg helt hekta. I morgen blir det vaskerommet og deretter kjøkkenet. Men fy så trøtt jeg er... Kan ikke huske sist jeg lå på alle fire og skrubba gulvene..
Karomamma Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Veldig flink du, superdupermamma!!! Nyt følelsen lenge den varer!! Om ikke lenge må du rydde igjen og kaste enda flere sekker, he he...
hypersusmor Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Så flink du har vært! Selv eier jeg nesten ingen ting, så jeg har ikke så mye skrot heller (eller kanskje noen synes de tingene jeg har er skrot).
Tiggywinkle Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Deilig ryddefølelse:-) Jeg har stadig slike tokt, huff og huff hvor fort det samler seg. Her hos meg er det også en mann som samler på tøy fra hine hårde dager som aktiv idrettsutøver - sykkeltøy, orienteringtøy fra sikkert 20 år tilbake.. Men jeg kaster litt etter litt og samler på de mest minnerike trøyene. Han vet ikke at jeg har kastet noen, men har jo heller aldri savnet dem:-) I dag skal jeg ta vaskerommet og gjøre klar til montering av nye skap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå