Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 16 og har gått ned 5.5 kg...Men så er jeg godt polstra fra før :)

Skrevet

eg er i uke 25. har gått opp ca 7 kilo..

Skrevet

17 uker og 2 kilo... legen var veldig fornøyd med det, men de kommer nok tidsnok på:)

Skrevet

Jeg er i uke 28, og har hittil lagt paa meg 4,5 kilo. Gynekologen min sier at det er en helt fin oppgang i forhold til startvekta mi. (Hadde noen ekstra kilo foer jeg ble gravid.) Iflg tabellene skal jeg vel helst legge paa meg mellom 6.5 og 11 kilo totalt (gjelder visst for de som er noe over normalvekt men ikke fedme)--saa jeg regner vel med at jeg havner et sted i den sonen i hvertfall... Er ikke saa veldig stressa over vekt egentlig, men proever aa unngaa soetsaker saa langt som mulig...

Skrevet

Jeg er 16+5 og har lagt på meg neste 2 kg... men skal vel egentlig legge på meg så mye i så tidlig... Ble faktisk litt overraska fordi jeg har ikke spist mer enn vanlig osv. JM sa at det var helt normalt.

Kommer nok på etterhvert:)

Skrevet

Er 15+1 og har gått opp 2-3 kg...

Forrige svangerskap gikk jeg opp 26 kg!

Skrevet

Jeg er 26+3 og har lagt på meg ca. 11 kg. Jordmor syntes det er helt greit, veide bare 52 kg fra før av. Spiste omtrent det dobbelte av hva jeg vanligvis gjorde i begynnelsen av svangerskapet, var sulten hele tiden!! Nå har det stabilisert seg heldigvis...

I forrige svangerskap la jeg på meg rett i underkant av 20 kg.

Skrevet

Jeg er 12+2 og tror jeg har lagt på meg mellom 1 og 1,5 kg i forhold til vekta mi før graviditeten. Jeg er ikke sikker, for jeg vet ikke hva jeg veide før. Har ikke vekt hjemme fordi jeg er redd for å bli fiksert...

Skrevet

Sist svangerskap hadde jeg i uke 20 lagt på meg en kg, de resterende 20 ukene la jeg på meg hele 24kg. Så ting kan jammen snu seg fort gitt. Tassen min var ganske stor også da, 4518 håper det blir mindre denne gangen. NÅ er jeg i uke 24 og har lagt på meg ca 6kg, bedre jevnt fordelt denne gangen da håper jeg. De 25kg jeg forøvrig la på meg sist forsvant greit etterhvert selv om jeg ikke gjorde så mye for det. Når det er sagt kunne jeg nok vært slankere men her er det altså snakk om de kg jeg la på meg i svangerskapet.... Håper på mindre kg denne gang, desverre ettersom jeg sliter med litt bekkenløsning er jeg altfor lite i aktivitet men håper det kommer seg. HMmm blei ivrig her jeg nå, sitter på nattevakt og hadde en halvtime uten noe å gjøre. MÅ holde meg våken zzzz

Skrevet

Nå er jeg 19 uker, å har endelig lagt på meg ett kilo... på tide!!!

Skrevet

sist svangerskap la jeg gjevnt på meg 40 kg...mest vann og baby (fettprosenten sank tidlig i svangerskapet) hadde svangerskapsforgiftning.

dette svangerskapet har jeg lagt på meg til nå 16,5 kg...la på meg 1,5 kg frem til uke 21, og 15 kg fra uke 21 til uke 23...har ikke veid meg etter første dag i uke 23 går nå i slutten av uke 24....vann denne gangen også,håper bare det ikke blir mer vann for det er så slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...