Gå til innhold

Bare noen kunne ha gitt oss ett 100% sikkert svar..............


Gjest

Anbefalte innlegg

Er nå gravid etter MA(satt i 1pp). Er 5+0 i dag og er bekymret for at det går galt igjen,skulle ønske det var noen eller noe som kunne ha gitt oss gravide engstelige ett svar som var 100% sikkert,helst da at det gikk bra. Merker at jeg blir sprø av å vente til de 12 ukene er over,skal prøve å få en tidlig UL(får uansett en i uke 11/12, men vil ha en rundt uke 8-9. Venter bare på at legen skal ringe meg opp. Merker at jeg er mer utålmodig nå,enn 1 gang,for da var jeg glad jeg ikke hadde blødd noe og ikke sterke smerter i magen,men nå etter en MA,vet jeg at det kan gå galt uten at man merker noe,det er veldig frustrerende å tenke på. Får prøve å ikke ta bekymringene på forhånd og tenke positivt,men det er i perioder det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fårstår godt hva du mener. tenker en del på det jeg også. bør jeg gjøre ditt,bør jeg gjøre datt.... mistet jeg også. i november i fjor. Så er veldig glad nå,at jeg er gravid ijenn,men det er et lite men der.

Jeg vil og ha tidlig UL. Blir kansje litt tryggere da. fårhåpentligvis.

vi må tenke positivt så godt vi kan.

merka d på di rundt jeg har sagt d til også. at gleden ikke er så stor som sist. Mamma vil nesten ikke snakke om d. Gikk litt innpå henne sist. Så når de 12 vekene er over,kommer nok gleden hennes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å ikke si det til familie enda,vi vil vente til de 12 ukene er gått. Sist så sa vi det,og da sa mamma hele tiden:får håpe det går bra og barnet er friskt. Jeg vil ikke gå å høre på det igjen,det er nok om vi bekymrer oss for at det kan gå galt om ikke det er mange andre som skal gjøre det også. Har hørt fra legen nå og hun skulle sende søknad om en tidlig UL, i dag,hun sa det pleide å gå i orden,men hvis ikke så kunne jeg jo ta det privat. Betaler gjerne de pengene det koster, bare for å få trygghet og visshet om at alt er bra. Det er det verdt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...