*RutIetutt* Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hadde jo mye av det i begynnelsen - fordi det vokste og strakk seg. Ikke kjent det på lenge, men begynte igjen denne uken...kjennes ut som om jeg har mensen...skikkelig ubehagelig...andre som har det sånn eller vet hva det kommer av?
2gutter&2jenter Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Kjenner tidvis murringer i korsryggen og nederst i magen. De siste dagene kan det være langvarig og ubehagelig. Er ikke kynnere for magen blir ikke hard. Lurer jeg også. Er i uke 25.
*RutIetutt* Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Nei - kynnerene mine er ikke sånn...
babyboyღaug07 Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Jeg er i min 25 uke og har den siste tiden hatt en del mensmurringer som kommer og går.. Sist jeg hadde det var ca mellom ukene 7-13.. Det kan väre ganske ubehagelig, for de kjennes sterke noen ganger... Det er ikke kynnere for magen blir ikke stram og hard.. Vet ikke hva det kommer av, om det er livmora som vokser el hva..
SOMMER :) Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg har akkurat det samme. Spurte jordmor siden jeg også mente det ikke kunne være kynnere. Men hun sa det kunne være nettopp det. Kynnere kan oppleves på flere måter. Med mensmurringer er en måte, en annen er at magen blir hard.
*RutIetutt* Skrevet 19. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2007 Så en kan ha to typer kynnere på en måte? Når jeg får kynnere kjennes det ut som om noe presser seg nedover og jeg får liksom pusten slått ut av meg på en måte...magen blir hard også (ikke knallhard, men hardere enn vanlig). Hmmm...vanskelig å forklare merker jeg;o) Så det er kynnere at jeg får disse mensesmertene også da? Ja, ja, så lenge det ikke er farlig så;o)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Jeg har ogsaa hatt dette et par ganger i det siste, og gynekologen min sa i dag at det nok var kynnere. Hun ga som pekepinn at hvis det skjedde mer enn 3-4 ganger i timen saa skulle jeg kontakte dem paa dagtid eller sykehuset paa natt-tid. De jeg har hatt har bare vaert en gang iblandt, men hvis det er veldig ofte saa burde du kanskje ta kontakt med jordmor...bare i tilfelle.
fox`y Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 har hatt menssmerter 1 ukes tid jeg nå,skikkelig ubehagelig..kjenner d godt i korsryggen og magen.. har til tider veldig vondt i nedre å øvre mage..plagsomt for å si d slik..å smertene er der konstant fortiden... tror jeg skal ta d opp me jordmor når jeg skal til hun den 24 april,for jeg får problem me å gå enkelte gang...
*RutIetutt* Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Da jeg var til jm på mandag nevnte jeg det med kynnerene jeg hadde - hun sa at så lenge de ikke var vonde eller kom regelmessig så var det ingen fare....for de kommer ofte oftere enn 3-4 ganger i timen, særlig om kveldene - eller er det bare de mensesmertene som skal komme så ofte for at det ikke skal være bra? Jeg spurte ikke om de da jeg var der..de mensesmertene er jo litt vonde da, men ikke rie-vonde da...men vondere enn de andre kynnerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå