Gå til innhold

Jeg må melde forfall :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent på det hele uka og enda litt til, at det å være sosial overskrider mine evner akkurat nå. Jeg har derfor konkludert med at jeg må melde forfall til Holmsbu. Dumt, men må bare gjøre det. Er utrolig kvalm hele tiden og orker ikke noe etter kl 19. Håper sjansen byr seg igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det var dumt, Maud!! Men du må såklart tenke på deg selv og magen! Det går nok flere tog, kjenner jeg denne gjengen rett :)

Skrevet

Det var trist Maud! Men som Karomamma sier...anledningen byr seg nok igjen for andre morsomheter, og ingenting er viktigere enn å hvile og ta vare på deg og reka... *smiler*

Kommer til å savne deg!

Klem klem

Skrevet

Så dumt, men det hjelper vel ikke å være streng med den lille heller.

Får komme sterkere tilbake, da vet du.

Skrevet

Det var jo trist da, men jeg er glad for at du tar vare på deg selv og lille peanut først og fremst. Det gagner da ingen å slite seg helt ut....

Det kommer flere muligheter for sosialt samvær og skravlings, garantert:-) Alt til sin tid:-)

God bedring og hvil deg masse nå:-)

Skrevet

Det var synd!!! Men har full forståelse for at du er sliten og ikke i form! Vi tar det igjen senere vet du!!!

Skrevet

Så synd, men i likhet med de andre her så har jeg full forståelse for avgjørelsen.

Og hvis jeg da skal prøve å vri dette til noe positivt, så vil vi i Keikouniformen se LITT mindre bleke ut nå som du og den flotte farven din ikke er der ;-)))) Må bare si nemlig at du på ingen måte så sliten og gravid ut da vi gikk på hverandre sist!

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, ikke noe særlig å være sosial på kvelden når man er kvalm og sliten. Ta vare på deg selv.

Vi får ta en "forfallslunsj" vi da:-) Ser ut som om det går i vasken for meg også, selv om jeg håper i det lengste på et matmirakel her hjemme. Jeg hadde virkelig trengt en natt borte.

Vi får komme sterkt tilbake vi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...