Gå til innhold

Lite liv.....

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dete r så utrolig lite liv her om dagen. kjenner nesten ikke til han...Blir litt bekymret jeg... men når jeg først kjenner han så er han vilter i noen sek så gir det seg igjen... noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt mye roligere her og de sist par ukene og ja... Men det begynner jo å bli dårlig med plass inni der så det er nok derfor... (Er 35+3idag)

Engster du deg veldig så kan du jo ta en tlf til føden:o)

Skrevet

Ja jeg vet men syntes det er litt ekkelt å ringe bare for det liksom... Jeg er 36+ 3 i dag..

Skrevet

Janic: Ikke uroe deg.. (men skjønner deg) de sier så at de blir rolige mot slutten pgr av liten plass å at det er trangt..kjente selv lite for noen dger siden men kom masse leven inni der når jeg drakk brus.. hehe.. du skal kjenne 5 små/store bevegelser på 20 min i løpet av dagen.. når som helst på dagen.. kjenner du det er det ingen fare:)

Janic: snakka med jm i stad.. ho tror kanskje lillegutt vil komme litt tidligere siden jeg har begynt og bli litt moden:) å at jeg har begynt å få sykt tak i det sisste reglemessig.. så får se da:)

Skrevet

Skjønner det er litt ekkelt,men det er jo verdt det hvis du bekymrer deg veldig! Ser du er fra revetal... Skal vel føde i Tønsberg du da? Samme som meg:o) Og da kan jeg fortelle at jeg har ei venninne som ringte for akkurat det samme til føden i Tønsberg for noen uker siden, og de var visst veldig behjelpelige og hyggelige! Hun gruet seg også veldig til å ringe, men det gikk kjempe bra, og de tok henne på alvor...

Men ellers er det jo vanlig at de roer seg ned litt nå på slutten...

Skrevet

Hei mita85.

Lenge siden nå.. =O) Jeg vet jeg ikke durde mekymre meg men kjenner ikke spark men dytt. akuratt som han dytter seg ut av megen. hihi.

Så morro da. får håpe han kommer litt før da... Jeg var hos legen på torsdag å hu sa det samme til meg hihi. morro. kansje det blir sykehus besøk på oss samtidig da hihi. hadde vært morro.

Er formen din fin eller??? Det går jo sykt fort nå. under 4 uker til termin...

Skrevet

Men om du bekymrer deg så ta en tlf Janic.. bedre det.

Kanksje vi kommer inn ssmtidig ja..hehe.. hadde vært morro..

Ja det går syyyykt fort om dagen.. de bare flyr unna jo..hehe.. formen er på topp.. bare litt problemer med å få sovna om kveldene..hehe:) deg da?

Skrevet

Ja jeg skal føde i tønsberg =O) når har du termin??? Nei jeg får vel bare bite i det sure eple å ringe dit..

Skrevet

Jo da formen er fin. bare litt vondt i ryggen å natte søvnen kan jeg vel bare glemme hihi... vi får ta en tur en dag før vi kalver hihi.

Skrevet

Ring du nå å hør hva de sier der inne..

Ja det må vi.. :) Kommer deg og mannen inn på motorfestivalen til helga el? skal egentlig ha stand der fra torsdag til søndag.. men jeg gidder ikke stå der inne å jobbe på et stand i 3 hele dager høygravid så vi kommer inn på fredag og er der hele lørdag bare.. slavene til sambo får overta når vi ikke er der..hehe.. hadde vært morro om dere kom inn da:)

Skrevet

:o) alt er nok i den skjønneste orden skal du se!

Jeg har ULtermin 22. Mai,og menstermin den 15. Mai. Så jeg går sånn smått og håper på å få trille barnet på 17.Mai:o) Kanskje vi møtes på sykehuset da...

Skrevet

Jordmora mi sa at så lenge man kjenner liv med gjevne mellomrom så er alt bra!

Skrevet

Ja det håper jeg oxo på. Hadde vært morro å trille da. hvor er du fra tussemor???

Skrevet

Jupp stemmer det.. står at du skal kjenne 5 bevegelser på 20 min en el annen tid på døgnet...

Ja vi er flere som skal føde på tbg..:) kanskje vi alle tre er der samtidig.. hehe.. en termin 7 mai og en 13 mai.. mens termin 29 apil ca.. så blir spennendes.. har planer om å trille 17 mai så håper han kommer til første termin..hehe:)

Skrevet

Ja vi kan håpe alle tre =o)

Skrevet

Blir spennende å se når de kommer, kanskje det blir fullt sykehus:o) Jeg er opprinnelig fra Nøtterøy, men bor i stokke nå...

Skrevet

ok ble litt nysjerri siden jeg opprinnelig fra tønsbeg å du var 24 å jeg 23... kunne jo vært kjentfolk =O) Ja jeg skal ha familie rom så får ikke håpe det er fult der hihi

Skrevet

Skal også ha:) hihi.. håper ikke det er flere som skal ha det om vi føder samtidig da janic.. hehe.. litt kjedelig for ole å være på de andre rommene me andre på.. han skal være med meg hele tida og i barseltiden.. hehe.. han nekter annet..hhehe...så får håpe de familieromma er ledige.. krysser fingrene for alle:)

Skrevet

Kan jo være kjentfolk... men tror ikke det. Tror ikke jeg vet om noen som heter Janikke(for det er vel det du heter?) som er et år yngre enn meg og fra Tønsberg... men det kan jo være at jeg kjenner ansiktet da:o)

Jeg håper også veldig på familierom, men skal føde på fødeavdelingen, og da er jeg jo ikke sikret siden de som føder på fødestua har førsterett! Så vi får håpe det ikke er helt fullt! :oD

Skrevet

Hvor er du fra da Mita85? Kanskje vi ligger på vært vårt rom og trykker en gang i Mai:oD

Skrevet

Drikk et glass søt saft eller en kopp søt the, og legg deg ned på sofaen eller sengen, trykk litt og stryk litt på magen og prøv og få kontakt!

Skrevet

Hei igjen=O) da har vi kommet hjem fra bursdag... å jeg har spist kake å masse liv =O) Letta.... Ja JEg skal føde på fødestua uten smertestillende. så har krav på fam. =O) Ja hadde vært rå morro å ligge å ha første mann hihi. hva venter du???? Her venter vi gutt å mita venter jo gutt =O)

Skrevet

Jeg var veeldig urolig her om dagen, ikke noe liv neste i løpet av en hel dag.Men hadde tidligere vært på sjekk og bekreftet at alt var ok. Jeg hadde hørt at det blir trangere om plassen og da kan bli roligere og slo meg til ro med det.Nå er det så mye liv og bevegelser som aldri før og det virker nettopp fordi det er trangt, man kjenner bedre til dem og de er kraftigere enn før.Du skal ikke henge deg opp i å telle minutter og ant spark i løpet av dagen, har du kjent liv er nok alt ok.Men man skal fortsatt kjenne liv sent i sv skapet, jeg er i uke 37 nå.

Skrevet

Ja det er betryggende å høre. Jeg spiste litt kake i går i bursdag å da ble det livatt inni her! =O) er bare uvant å ikke kjenne han noesærlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...