Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Det må jo vaskes av og til det også, men jeg aner ikke hva som er smartest... Har prvd det meste, men alt er så tungvint når det er så vanskelig å skylle ut av det igjen..! Har ikke noe badekar å vaske babybadekaret i heller...! Hva slags vaskemidler bruker dere? Og hvordan får dere skyllet det skikkelig?
Jente 28 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Jeg vasker det med jif skurekrem, så skyller jeg godt ut med dusjen etterpå.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Zalo her også, funker bra =)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Jeg lærte av vaskedamene på jobb at en ren og tørr microklut er det beste. Da dusjer jeg ført karet med varmt van og gnikker med kluten til den "slipper". Skyller med varmt vann etterpå. Hvis jeg vil ha såpelukt, tar jeg noe i sluket. Da lukter det rent, og er helt rent - uten såperester!
mayaya Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Om dere har vanskelige såperester, prøv eddik. Det løser såpen :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Eddik sga hanlas imårå, thanx;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå