Gå til innhold

Flere som ikke liker å amme foran andre...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er når jeg er hjemme og d er venninner her,men off typene til venninnene mine, kamerater til samboer, folk jeg ikke kjenner så godt, og kjøpesentre.. Nei off, kjenner det knyter seg i magen og jeg er ikke fortrolig med å "slenge ut puppen" i de sammenhengene der.

Hva gjør dere andre, hvis d er flere som har det slik? Gir dere mme i tillegg når dere skal ut i off.heten eller pumper dere mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg ammer heller ikke offentlig. Kun med sambo til stede, eller noen få veeeeldig gode venninner. Hvis jeg vet vi får besøk, eller vi skal bort, så har jeg alltid en flaske mme i beredskap.

Mulig det høres pinglete ut, men slik er det bare :).

Skrevet

Så godt å høre! Tar barnet mme fint?

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i det heller. Aller helst sitter jeg for meg selv..

Skrevet

Ja, ikke noe problem i det hele tatt :). Har hadd litt problemer med melkeproduksjonen også, så av og til må hun ha mme uansett for å bli mett :).

Av og til virker det som andre folk har mere problemer med at jeg ikke ammer offentlig enn hva jeg har selv :).

Skrevet

Jeg liker det heller ikke, foretrekker ammerom. Hvis vi har gode venner på besøk, bryr jeg meg ikke. De fleste har barn selv så guttevennene våre har et avslappet forhold til det. Hvis vi har andre på besøk, bruker jeg soverommet vårt for å få fred og ro.

Men jeg er ikke like flau denne gangen som forrige, og jeg tror det har litt med Boob ammetoppene å gjøre. Da blir det kun en liten glipe der brystvorten titter ut, og når babyen legges til går det ikke an å se noe som helst...

Skrevet

ta en titt på philly.se kanske kan hjälpa lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...