Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Skal pusse opp badet snart.Badet er knøttlite og har endelig bestemt oss for å ikke slå ut vegger.Mye jobb og dyrt.Problemet er at vi har badekar og har mest lyst å fortsette å ha badekar (bare et nytt hehe),men vet jo at det er ltt dumt siden badet er så lite.Samboer mener vi skal beholde det for barnas del (3år og 12 år gamle). Så spørsmålet er om jeg skal kjøpe badekar eller dusj til det nye badet? Har inntrykk av at mange kaster ut badekaret når de pusser opp. Noen erfaringer? Hva er best dusj eller badekar?
77modell Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg tror nok jeg hadde behold karet! Vi har begge deler da! Men du kan jo bare kjøpe sånne pleksiglass dører/vegger som går halveis bortetter badekaret. Da står dere bare i karet å dusjer. Å slipper forheng. Litt dårli forklart, men sjønna du ka jeg meiner?
Reidis Skrevet 19. april 2007 #3 Skrevet 19. april 2007 Du kan dusje i et badekar, men ikke bade i en dusj )
Reidis Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Retter meg selv litt: så fremt dere ikke kjøper en sånn stimdusjsak, med kar i bunnen da ), for da kan barna bade likevel
Kvitrebekk Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Badekar!!!! Uten tvil! Også kan dere kanskje ha dusjvegg på badekaret slik at dere kan dusje der også?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Ville hatt begge deler jeg..Det har vi og det er deilig med ett bad og..Har man dusj kan man jo ikke velge
Gjest Ut på tur Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Vårt bad er 3,2 m2 Vi har badekar nå som vi står og dusjer i. Det fungerer helt greit, men sånn som det er nå så har vi ikke plass til stellebord som vi snart trenger. Jeg har også tatt salto ett par ganger mens jeg har dusja så jeg er ikke helt avslappa med å dusje i karet. Vi får derfor dusj hjørne når vi nå skal totalrenovere badet .. dumt for den lille som kommer men men Jeg så forresten i ett interiørbad noen som handlet om små bad. Der hadde de laget høy kant inn til dusjen så det kunne bli fotbad eller badekar til barna. dersom du er interresert kan jeg sjekke om jeg finner det og scanne inn og maile deg (send meg eventuelt en PM med din mail adresse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå