Gå til innhold

ingen kontroll i uke 39?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i dag og er 38+2uker,skal ikke til jm får jeg er 40 uker.Men fikk ikke noen ny lege timer får jeg er 41uker på veg(overtid)

Tenkte det skulle være kontroller hver uke på slutten jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg avr hos jordmor i dag... ( uke 36)

skal til lege den 11 mai

jordmor 16 mai

jordmor 21 mai

og jordmor 30 mai

:)

Skrevet

jeg var hos jordmor i uke 36, legen idag 38+6(han hadde ikke tid før) og skal egentlig ikke til jordmor før 3mai, med termin28/4!!! men fikk time hos legen om 1 uke, så jeg avbestilte jordmor likegjerne. liker henne uansett ikke, så helt greit for meg:)

Skrevet

Jeg skal til kontroll hver uke fremover... er 36 +1 uker.

De siste to mnd har jeg vært på kontroll hver 14. dag.

Men forrige gang, da jeg var førstegangs var jeg på kontroll kun en gang pr mnd helt til jeg fødte... ( i uke 36+4) skulle da ha kontroll en uke etter fødsel og ikke noe mer før uke 40. Så jeg har hatt flere kontroller denne gang.

Skrevet

Var hos jordmor på mandag da jeg var 38 uker, og fikk ny time på din termin ;) Altså i uke 40. Men siden jeg var på sykehuset i går, skal jeg på ny kontroll der og få satt akupunkturnåler for å bli satt igang på tirsdag når jeg er 39 uker. Håper jeg slipper det, og at det skjer noe i helgen, men....

Skrevet

Jeg går bare hos jordmor - var der i forrige uke og skal ikke igjen før neste uke! Og jeg har termin dagen før deg! ;) Kunne egentlig tenkt meg denne uka og men.. Hun sa jeg kunne ringe denne uka hvis det var noe spesielt, og det er det jo egentlig ikke da..

Skrevet

Jordmoren min mente det holdt med hver fjerde uke frem til uke 36, annenhver etter det og frem til termin og en gang i uken på overtid. Heldigvis var ikke legen min enig i dette, så jeg har fått annenhver uke siden uke 32 allikevel.

Skrevet

Hei

Vi har jo termin samme dagen, og jeg har samme frekvens på kontrollene. Var hos jordmor tirsdag og skal til lege to dager før termin, men ba om time hos jordmor i uke 41 også, selv om vi begge håper at jeg ikke trenger den. Nå har hodet festet seg og babyen ligger veldig langt ned i bekkenet, så jeg håper jo at hun vil ut litt før termin... Fikk beskjed om at babyen var klar, så nå var det opp til kroppen min å bli klar.

Skrevet

Jeg har var i uke 36, skal i 38 og 40. ingen mellom.

Skrevet

Er ganske skråsikker på at du skal på ukentlig kontroll fra og med uke 39...

Skrevet

Jeg har ukentlig kontroller fra uke 36. Jeg har også gått til legen hver mnd i hele svangerskapet på grunn av bekkenet og at jeg har vært sykemeldt.

Skrevet

Jeg hadde i uke 39 neste i uke 41.. litt forskjellig det der:-)

Skrevet

mente når jeg er 41 uker på vei...

Skrevet

Jeg skal heller ikke til kontroll i uke 39, men jeg kunne få komme til jordmor hvis jeg ville det. Så det var litt opp til meg selv egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...