slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 skal ha ferien min ukene før permisjonen begynner,men så begynte jeg å lure på hva som skjer om jeg blir sjukmeldt? mister jeg bare ferien min da? har fastlønn,så får feriepenger i stedet for lønn nå i mai og så får jeg betalt når jeg har ferie...
Kyosanim Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Du har krav på å få ferien din tilgode hvis du blir sykemeldt i den aktuelle perioden. Feks. du er syk i 3 av ferie ukene. Da kan du ta ut 3 uker ekstra ferie neste år og forskyve datoen for når du kommer tilbake på jobb med 3 uker.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 i tillegg til ferien fra neste år som jeg ska ta ut rett etter permisjonen?
linemor2 Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 hvis du er sykmeldt i 5 dager eller mer av ferien din har du rett til å få tilbake disse.
Kyosanim Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Ja de kommer i tillegg til ferien neste år.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 det var no veldig bra!hadde vært litt kjedlig om ferien bare forsvant..
Mazza** Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Jeg vet at ofte får man bare overført 2-3 uker ferie til neste år , så ta ut noe av ferien din iår etter at du er gått ut i permisjon , og over før resten til neste år. Det skal jeg gjøre...har 6 uker ferie iår som jeg skal ta ut i permisjonen etter sept , og de 5 ukene for neste år tar jeg ut når permisjonen min går ut neste år...tror det er sånn det blir....på den måten får jeg mere tid hjemme med lillegutt i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå