Gå til innhold

MME!!! Snille dere kan dere hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre når snuppis ikke vil ha MME??? så fort flasken kommer i munnen, spytter hun det ut. Jeg har prøvd MME på tutekopp, vanlig glass, kopp. Jeg har prøvd kald og varm. Ganske rådvill nå kan dere hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd med litt maltekstrakt i? da blir den litt søtere.. evt en annen type mme?

Skrevet

Har du prøvd at noen andre gir henne? Tuppa mi ville ikke ha hun heller, prøvde alt! Men når mamman min passet henne drakk hun som bare det!

Skrevet

Det var det samme her, fikk min mor og min bror til å mate han med flaska og da gikk det så det suset. Han ville ikka ha hos meg, bare gapte etter puppen.

Skrevet

har prøvd både malt og at melken blir gitt av noen andre men det funket ikke. Tror der det kan funke og bytte merke??

Skrevet

det er jo verdt er forsøk. De merkene jeg vet om er hipp, nan, collett og småfolk. Collett likte ikke gutten min ihvertfall.

Skrevet

vi hadde en liten periode der ina ikke ville ha anna enn vann..

vet jo ikke hvor gammel babyen din er da men.. om h*n er såpass gammel kansje du skulle prøve å gi vann til måltidene sammen med grø ol. og prøve å gå tilbake til mek noen dager senere.. Det var det vertfall vi måtte gjøre

Skrevet

prøv ulike merker og evnt ulike flasker. Noen barn liker ikke spesielle flaskesmokker. Jeg bruker Chicco og de funker fint. Her svelges det unna med Collett også, så har ikke prøvd noen andre merker.

Skrevet

Her vil han bare ha hipp med mamflaske, alt annet er totalnekt. Jeg måtte prøve litt forskjellig før jeg fant noe han ville ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...