Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hva skal jeg gjøre når snuppis ikke vil ha MME??? så fort flasken kommer i munnen, spytter hun det ut. Jeg har prøvd MME på tutekopp, vanlig glass, kopp. Jeg har prøvd kald og varm. Ganske rådvill nå kan dere hjelpe meg??
Johanne B Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Prøvd med litt maltekstrakt i? da blir den litt søtere.. evt en annen type mme?
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Har du prøvd at noen andre gir henne? Tuppa mi ville ikke ha hun heller, prøvde alt! Men når mamman min passet henne drakk hun som bare det!
haater husarbeid Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Det var det samme her, fikk min mor og min bror til å mate han med flaska og da gikk det så det suset. Han ville ikka ha hos meg, bare gapte etter puppen.
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 har prøvd både malt og at melken blir gitt av noen andre men det funket ikke. Tror der det kan funke og bytte merke??
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 det er jo verdt er forsøk. De merkene jeg vet om er hipp, nan, collett og småfolk. Collett likte ikke gutten min ihvertfall.
Jente89 ♥ Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 vi hadde en liten periode der ina ikke ville ha anna enn vann.. vet jo ikke hvor gammel babyen din er da men.. om h*n er såpass gammel kansje du skulle prøve å gi vann til måltidene sammen med grø ol. og prøve å gå tilbake til mek noen dager senere.. Det var det vertfall vi måtte gjøre
nutri Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 prøv ulike merker og evnt ulike flasker. Noen barn liker ikke spesielle flaskesmokker. Jeg bruker Chicco og de funker fint. Her svelges det unna med Collett også, så har ikke prøvd noen andre merker.
ScaryMama Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Her vil han bare ha hipp med mamflaske, alt annet er totalnekt. Jeg måtte prøve litt forskjellig før jeg fant noe han ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå