Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 For barnet. Betaler gjerne litt ekstra om de koster litt.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Dersom det er bare en gang i blant syntes vi det var ok å bruke Dr Browns, selv om det er flere ting å vaske. Hindrer at babyen svelger luft og sånn. Dersom babyen ikke ammes, men bare skal ha flaske er det nok bedre med de vanlige sikkert...
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 jeg har også brukt dr browns og de er kjempe fine
j@mmen Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Det er vekdig forskjellig fra barn til barn. Må bare prøve deg frem. Vi bruker Dr. Brown og er veldig fornøyd med det.
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Vi bruker sano baby og avent. Syns sano baby er helt kurant, vi.
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Kun dr browns, uansett vil ikke guttungen ha noen andre flasker.. har prøvd:-)
Honningmelon Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Når jeg måtte begynne å gi litt flaske i tillegg, var det kun MAM flaskene hun godtok. Så er dem vi bruker...
haater husarbeid Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Her er det kun chicco sine flasker som han vil ha, De har en ekstra lang tut på smokken som gjør at det ligner å suge bryst. Perfekt for oss for å kunne kombinere pupp og flaske. Billige er de og. Kjøpes på apotek1.
shevil og Alver Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Dr Brown uten tvil. Vi har "flaskebarn" og har ikke hatt noen luftplager eller lignende.
nutri Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 sverger til Chicco her også. Vinkelflasken spesielt er genial, kan skru av bunnen også, superenkel å holde ren.
ScaryMama Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Nikolai vil bare drikke av mam sine. Drakk av alt da han var mindre men nå er han veldig kresen på det.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Dr. Brown her også. Bruker bare flaske en gang om dagen, men vil jo anbefale de som bruker bare flaske til å bruke denne. Mange som har en patent for å forhindre å sluke for mye luft, men jeg har ikke funnet noen bedre ennå....iallefall ikke for oss. Er det en sutt som barnet liker bedre enn andre, så kan de fleste passe over på andre flasker.
manonym Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 Hm, Dr. Brown har jeg aldri hørt om før... Ingen som liker Avent sine??? Bare de jeg har, men er sjelden i bruk, så tror de er bra nok til vårt bruk.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. april 2007 #14 Skrevet 18. april 2007 Jo vi bruker kun Avent sine, har 1 nukflaske i reserve da.. =)
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #15 Skrevet 18. april 2007 Vi har også et par avent-flasker. Fornøyd med de også, men de koster mye mer enn sano baby-flaskene.. derfor har vi flest av de. Og lillegutt er fornøyd med de også.
mayaya Skrevet 18. april 2007 #16 Skrevet 18. april 2007 Vi har bare Avent. Er kjempefornøyd med hele aventserien; smukker, flasker, ammeinnlegg osv :-)
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 18. april 2007 #17 Skrevet 18. april 2007 Vi brukte mest Avent i begynnelsen, brukte også Mam-flaskene og har prøvd Sano, men etter at vi begynte med Dr. Brown må jeg bare si at dette er de beste flaskene! Hvis du som du sier gjerne betaler litt ekstra, og vil unngå luftplager hos barnet ditt, så kjøper du disse. Fås hos Babyshop, Barnas Hus, Fru Lyng og noen apoteker. De finnes i smale eller wideneck-flasker. Jeg syns wideneck er best, men det er smak og behag. Er et par ekstra deler å vaske opp, og de koster 90 kr flaska ca, men det er det verdt. Ville ikke vært i tvil, prøv Dr. Brown :-)
lana<3 Skrevet 18. april 2007 #18 Skrevet 18. april 2007 vi bruker chicco, avent, nuk, mam, medela og favoritten til jenta vår er chicco sine flasker...er veldig grei den tuten som er på og bruker den tuten ofte på både avent og mam sine flasker....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 18. april 2007 #19 Skrevet 18. april 2007 jeg bruker kunn avent sine anti colic på tulla og har aldri problemer,uansett så er det di eneste hun tar også.. har prøvd andre flasker og di bare spytter hun ut.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 18. april 2007 #20 Skrevet 18. april 2007 Vi har hele tiden brukt dr. Browns og er veldig fornøyd, men maaange deler å vaske. Men det er visst verdt det. Nå skal det sies at vi aldri har prøvd noen andre flasker til nurket vårt, men tror kanskje han hadde hatt mer luft i magen med andre flasker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå